Muff3 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei :cry: Jeg har en laptop som jeg kjøpte etter sommerferien, som i det siste har begynt å irritere meg. Ca. hvert 20. sek begynner både programmer og internett lagge noe sinnsykt, ca 10 sekunder, før det blir normalt igjen. Hva gjør jeg? Jeg har både Spyware og Viruskontroller, som ikke finner noe unormalt. Setter pris på all hjelp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis du kunne tenke deg og endre emnefeltet til et litt mer beskrivende emnefelt så er det nok flere som vil kunne komme til og hjelpe. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kanskje systemet ditt trenger litt vedlikehold? CCleaner og TuneUp Utilities er to programmer som kan hjelpe deg med med å fjerne dritt og smøre maskinen din. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ett annet bra gratis program er "Advanced WindowsCare V1.71 ": http://www.iobit.com/WindowsCare.htm lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå