Pricks Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 NextGenTel har kommet med en forklaring på hvorfor de oppgir 5-7 minutters ventetid:- Når man ringer første gang og får vite at man står langt bak i køen, er det mange som raskt legger på. Denne henvendelsen blir også regnet ut i forhold til gjennomsnittet, og vil selvfølgelig dra ned ventetiden, forklarer Ågnes. Så alle de gangene man ringer inn og får "du er nå nummer 26 i køen", og legger på blir regnet gjennomsnitt av. Og sånn blir jo tallet sinnsykt høyt! Helt utrolig. Dette må da være straffbart? Kanskje det er på tide at alle mailer Forbrukerrådet om dette? Jeg husker jeg mailet dem da NGT ikke klarte å levere i tide etter flytting, og da fikk jeg beskjed om at Forbrukerrådet allerede hadde en sak på slikt og skulle holde meg oppdatert. Jeg fikk aldri kompenasjon for all tiden jeg tilbrakte i telefonen, men slapp i det minste å betale for tiden jeg ikke var oppkoblet. Jeg orket ikke å krangle mer på det, og sa meg fornøyd med at jeg hadde linje i det minste... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 En såkalt Quick Fix løsning skal blant annet sette kundene i bedre stand til å kunne hjelpe seg selv. jaha? aldri hørt om noe sånt, jeg. og hvor skal man finne denne fiksen? på kundesider? personlig så ringer jeg ikke kundeservice med mindre linja er nede og uten midler til å få den opp igjen selv... og er det noen andre som reagerer på at man får beskjed om å gå inn på kundesider rett før man havner i kø? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 må bare spørre om en ting. Nøyaktig hva er det dere trykker i innvalg når dere venter i 30-60 min? rart at jeg bare venter i ca 10 min før jeg kommer igjennom utene å trykke innvalg untatt 2 for å komme til kundeservice i starten Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Trur eg trykker 2, 3, kundenummer og 4 eller noko sånt. Kjem du vidare utan å trykke noko etter første valg? Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 er det rart dere venter lenge da trykk bare 2 og vent på svar da kommer dere til 1. linje som kan hjelpe dere med enklere ting. der venter dere bare 5-10 min og de kan evt sette dere over til faktura eller teknisk eller hva dere skal. seff vet dere hvor dere skal så ringer dere direkte innvalg teknisk har alltid 20-60 min ventetid Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Vil bare legge til dette nyhetsoppslaget, det bekrefter min oppfatning av selskapet: Barneporno-tabbe av NextGenTel - Det er litt vanskelig å komme igjennom til NextGenTel, de som driver med dette har gått for dagen, men vi regner med at feilen snart blir rettet opp, sier Jensen. (Jørn Jensen i Kripos, red.adm.(eller noe sånt )) Konserndirektør for marked- og informasjon i NextGenTel, Morten Ågnes, var ikke kjent med feilen da VG Nett kontaktet ham ved 17.20-tiden tirsdag ettermiddag. Ingen overraskelse at det var vanskelig å komme gjennom gitt :!: Og de var seff ikke klar over det! Møkkaselskap! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 :!: Blir spennende å se om det blir noen endringer nå som de er tatt over av TeliaSonera, som regel blir selskaper som kjøpes opp dårligere eller bedre som følge av et oppkjøp. F.eks Chess som hvert fall jeg har skryti av i flere år nå har det bare blitt problemer med etter at de ble kjøpt opp, NGT kan vel ikke bli særlig værre (foruten bra hastigheter) så vi får se om de følger oppskriften de også (ledelsen i NGT skal visst fortsette + at TeliaSonera også kjøpte opp Chess tho..) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Det er virkelig hårreisende at så mange har så store problemer med NGT. Ventetidene er jo helt ekstreme, og på toppen driver de med falsk markedsføring? Er ikke kunde selv, og det skal MYE til før jeg blir det etter å ha hørt alle disse skrekkhistoriene (ikke bare i denne tråden). Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Funnet en måte å ringe NGT gratis på! Ring NGT-support GRATIS her! Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 stilig, er dette virkelig noe NGT har betalt Telenor for å sette opp eller synes Telenor synd på oss NGT kunder? :!: Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Syns det begynner å bli mange klager på NGT nå, en del har en grunn, men mange av de har ikke så god grunn. Det har rett og slett blitt populært å rakke ned på NGT, det går sport i det. De andre selskapene har sine svin på skogen de også Og nei, jeg har ikke NGT Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Syns det begynner å bli mange klager på NGT nå, en del har en grunn, men mange av de har ikke så god grunn.Det har rett og slett blitt populært å rakke ned på NGT, det går sport i det. De andre selskapene har sine svin på skogen de også Og nei, jeg har ikke NGT 6190919[/snapback] Hvordan kan du hevde det? "At det går sport i å rakke ned på NGT", hvordan kan du si noen sånt?? Du har jo ikke NGT selv engang! OG hvordan kan du heve deg opp til å vurdere om andre har en "grunn" til å klage og ikke? Selvfølgelig har de andre selskapene sine egne problemer, men de går ikke ut og sier at "alt er fiksa no", så er det ikke gjort en skit med problemene. Lenke til kommentar
another_visitor Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 noen som har ringt NGT kundeservice i det siste? Ser de har fått tilbake igjen statistikken, akkurat nå skal det ikke ta lenger tid enn: Forventet ventetid akkurat nå: Teknisk 3 min Betaling og faktura Mandag-fredag 8-12 og 13-16 Leveranse og installasjon Mandag-fredag 8-12 og 13-16 NextPhone og NextTV 0 min Andre spørsmål 6 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå