Tfosheim Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Etter omrokkeringer og løfter om bedre kundeservice, tar det fortsatt en halvtime å få summetonen hos NGT. Nå ansettes flere på support. Les mer Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er vel på tide det Bra at det går i en positiv retning. Har selv hatt grei erfaring med de, men telefontiden har vært utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Håper dette vil bringe svartiden ned til noen minutter. I går ventet jeg 35 minutter, bare for å oppleve at samtalen ble brutt da endelig......en stemme kom i den andre enden. Ser fram til neste samtale...neeei. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) og man kan ikke ta deres ventetider seriøst heller. I tillegg er servicen man får når man først kommer fram elendig. De lover å ringe tilbake og gjør det aldri utfra min erfaring siste ukene Endret 4. april 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 NGT er noe av det dårligste jeg har vært borti. Da jeg skulle gå i anskaffelse av bredbånd første gang, så tenkte jeg NGT var det beste alternativet. Det viste jo seg å være grundig feil. Jeg ventet i drøye 2 måneder etter jeg bestilt bredbåndet, for da og få vite at, i følge NGT, INGEN bredbåndsleverandører kunne levere bredbånd til mitt nummer. Det fikk jeg da vite etter et utall av telefoner og eposter som ble sendt (som jeg da fikk samme svar på alle sammen). Men etter en kontakt med BlueCom, så fikk jeg bredbåndet etter korte 2 uker. Man får håpe de blir bedre snart! Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kan ikke blir verre i minst Har nok bruker et par timer på kundservisen Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 "Man får det man betaler for" er et godt og spesielt sant uttrykk. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 det er så lett å rakke ned på NGT men herregud så dårlig support eks. dell og bluecom har... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ventet selv i 40 minutter igår. Det var pga de hadde sendt en -inkassovarsel- på en faktura jeg ikke har mottat og egentlig ikke skulle betale. Byttet også 2 routere nylig, så har vært i kontakt med de et par ganger. Det er sjelden et sjakktrekk å ringe kl 1600-1800. Er ellers veldig fornøyd med NGT. Lenke til kommentar
gupp Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 NGT har en liten graf som viser snitt ventetid de siste dager eller noe slikt...den har alltid vist 3-8 minutter når jeg har ringt, alle gangene har det tatt langt over 30 minutter å komme frem. Det lengste var 55 minutter. Den er jo DIREKTE misvisende. I skrivende stund, viser den 3 minutter for de siste 3-4 dager. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tenkte jeg skulle teste dette nå og jeg fikk beskjeden: Vi har desverre dataproblemer og kan da desverre ikke svare din henvendelse. Ta kontakt ved en senere anledning. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Sist jeg ringte (rett før jul) tok det 55 SEKUNDER før de svarte. Prøver alltid å ringe på formiddagen, gjerne like etter åpningstid. Da er køen kortest. Lenke til kommentar
Magnulus Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Personlig kan jeg ikke huske å ha hatt særlig problemer siden jeg fikk installert bredbåndet fra NextGenTel i 2003. Det var ikke lagt opp til bredbånd fra før av, og det manglet en hovedledning utenifra for å få satt det opp i det hele tatt, men dette fikset montøren for meg gratis (fordi han var i onsdags-humør, visstnok. ) og så var jeg oppe og surfet ikke lenge etter. Kan ikke huske å ha hatt noen særlig ubehagelige opplevelser med brukerstøtte, kanskje fordi jeg vet hva jeg kan forvente når jeg ikke betaler så mye for noe. Chess sin service er verre på mange måter, uten at jeg skal gå inn på detaljene om den spesifikke situasjon her. Kan være irriterende, ja, men NOE sted må man spare. Jeg tenker ikke så mye på det. De gangene jeg HAR hatt noe å snakke med brukerstøtte i NGT om har det stort sett blitt raskt orden i det. Og når de da driver og setter opp hastigheten min i hytt og pine uten å si ifra eller sette opp prisen, så kan jeg ikke akkurat klage, syns jeg. For to og et halvt år siden bestilte jeg ADSL Bravo med 768 Kb/s for 398,-. Nå betaler jeg det samme og har... *sjekker* 3500 Mb/s. Og alt jeg har trengt å gjøre er å slå av og på ruteren et par ganger. Huff så kjipt. At jeg da må stå en halvtime ekstra i brukerstøtte en gang i året, det godtar jeg. Kanskje jeg bare er en av disse "enkle" kundene som lett lar seg imponere av fjas, hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Kuppern Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har sendt 2 mailer, den siste for 2 uker siden, fortsatt ikke noe svar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det var en avstemning her på forumet om hvor lenge du ventet på kundeservice sist du ringte NGT, og det var ganske skremmende dårlige resultater der. Kanskje det er på tide å lage en ny avstemning så man kan se om det har vært noen forskjell? Edit: Undersøkelse: NGT og ventetiden på kundeservice Egentlig burde NGT betalt for samtalene selv i de tilfeller det er de som har gjort noe galt. F.eks at de har sendt feil modem eller noe sånt. Endret 4. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
umy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) sist jeg skulle ha tak i kundeservice så tok det bare rundt 5 min.. det var på ettermiddagen i januar en gang.. kanskje jeg bare var heldig. -------- men da er det vel bare å ringe nextgentel hvis du er hypp på jobb da de trenger vel sikkert folk. Endret 4. april 2006 av umy Lenke til kommentar
Fangs Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Huff så kjipt. At jeg da må stå en halvtime ekstra i brukerstøtte en gang i året, det godtar jeg. Kanskje jeg bare er en av disse "enkle" kundene som lett lar seg imponere av fjas, hva vet vel jeg? 5866028[/snapback] Hvis du er heldig og ikke har noen problemer med linjen din, så er NGT helt topp. ER du uheldig ...da er du VIRKELIG uheldig. Da ville du nok ikke vært spesielt glad over valget. Personlig så ventet jeg en gang i 3 måneder på å få linjen opp med NGT, da "innkjøpssjefen" var på ferie og han hadde "glemt" å bestillle "linjekort". Da han da kom tilbake fra ferien sin, så hadde leverandøren av linjekort leveringsproblemer. Juhupiipi tenkte jeg da. Så smart av NGT og ha EN fyr til å kjøpe inn linjekort og attpåtil er han ikke lur nok til å vite at hvis han forhåndsbestiller linjekort så har han nok til nye kunder... heia NGT. synd at markedet i norge er så forbanna lett og drive i. Har jo knapt vært konkurranse...det har Telenor tatt seg av og de har jo ENDA verre systemer...hoho Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) det er så lett å rakke ned på NGT men herregud så dårlig support eks. dell og bluecom har... 5865937[/snapback] Beklager, men det rakkes ikke ned på NGT ubegrunnet! Det er få som kan måle seg med NGT i forhold til ventetid på support, og hjelpen man faktisk får. Det er heller ikke en sjeldenhet at de lyver for å få avsluttet en telefonsamtale, har flere ganger opplevd at de påstår at problemet har blitt feilmeldt/påbegynt/rettet når det ikke har det. Endret 4. april 2006 av jh_ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Begge gangene jeg har ringt til telefonsupporten deres har jeg måttet vente i godt over 45 minutter for å få snakke med en orntlig person. (egentlig 3 ganger, men den gange ventet jeg så lenge at kundesupport telefonen deres stengte for kvelden lenge før jeg hadde håp i helvete om å komme gjennom...) edit: kan nevne at det er innen den siste mnd. eller så jeg ringte, d.v.s. etter a de liksom skulle bli bedre. Endret 4. april 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Min erfaring med NGT er: Kundeservicen er totalt elendig Linjene er gode og stabile når ting kommer på plass Det fine for NGT er at når det gjelder kundeservice, er det kun _en_ vei, opp Får de dette iorden vil de opparbeide seg et godt rykte etterhvert, og med den massive utbyggingen av Adsl2+ de holder på med (+ de gode prisene på denne teknologien) har de god kjanse til å bli størst i det norske markedet.. de må bare huske å tenke på at "mange bekker små blir..." og "en fjær blir til.." osv. Endret 4. april 2006 av Pedro80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå