arehsan Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg har et vanvittig rot på harddisken min, og skal brenne ut en del filer. derfor lurer jeg på om det fins et program som scanner harddisken og finner filer som er dobbeltlagret, og viser disse. det er alt for stor jobb å finne alle filer som er ligger dobbelt opp rund om kring kan sikkert ta år.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 http://download.com.com/3120-20-0-1-3.html...uplicates&ca=20 Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Forstår at du leter etter filer du selv har lagt på hd'en. Men vær litt forsiktig når du bruker slike programmer. En del filer på maskina de skal være duplikate. Dette gjelder bl.a. en del .DLL filer. Vær kritisk og ikke svar ja med en gang når programmet foreslår og da spør deg om det skal slette alle duplikate filer som er funnet. Gå gjennom fil lista som blir presentert først. Rune. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 takker for svar. lastet ned Clone Master. Virker bra. er bare en bestemt filtype jeg skjekker, .jpg/jpeg og ikke på c: så det går nok bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå