Cursed Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 kameraten min kom opp hit i dag, vi koblet fra kabelen som står i adsl-modemet, plugget den inn i switchen, koblet til hans pc, og gjorde oss klare til å ta noen filmer av hverandre. Men, når jeg trykker på 'view workgroup computers' kommer det bare en beskjed om at jeg kanskje ikke har rettigheter til å komme inn der. han kommer inn, men finner ingen andre enn seg selv. altså: 2 maskiner, 1 switch, den ene kommer ikke inn på arbeidsgruppen/workgroupen. takknemlig for litt hjelp! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 ingen som kan hjelpe? litt kjedelig å linke uten å kunne linke.. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-09-27 21:31 ] Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Har du admin. rettigheter? Dere har selvfølgelig skrevet workgroup likt begge to? Begge får automatisk ip og dhcp? Du har lest i "HELP" om hvordan du setter dette opp??? Prøv og gi maskinene hver sin ip eks. 90.0.0.1 med subnet mask 255.255.255.0 og 90.0.0.2 med lik subnet en anne ting, du kan jo prøve nettverk forumet? [ Denne Melding var redigert av: ElctriX på 2002-09-27 21:40 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 var sikker på at jeg trykket på nettverk jeg. jaja, jeg fikk det til å funke uansett. husker ikke hva jeg gjorde men :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå