Ulkesh Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei, Lurer på om man får selvangivelse selv om man ikke hadde inntekt i fjor ? Første året på 10 år som jeg ikke jobbet ved siden av skolen, så nå vet jeg ikke helt om jeg skal ha eller ikke ? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du har vell formue. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Jo, den blir vel alltids oppgitt, selv om den er aldri så liten... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis man er 17 år og har forume, så får man selvangivelse. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 får man ikke selvangivelse hvis man har formue? uansett hvor gammel man er. Jeg får hvertfall tilsendt selvangivelse av skatte direktoratet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du får selvangivelse hvis du er over atten, også om du ikke har hatt inntekt. Noe må du vel nesten ha hatt, trygd eler noe? En 17-åring med bare formue og ikke inntekt blir vel bare fordelt på foreldrenes selvangivelser? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 En 17-åring med bare formue og ikke inntekt blir vel bare fordelt på foreldrenes selvangivelser? 5866388[/snapback] Skatten går da i såfall på foreldrene, men sjølangivinga kommer uansett. Fikk faktisk i frste sjølangiving i dag. Null inntekt, men har forme. Skatt: 0,- Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Joachim beklager å ha såret sine medforumbrukere, og ønsker ikke å spore ytterligere av. Endret 4. april 2006 av JoachimR Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Flyttes fra ot-baren til jobb. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Du får vel selvangivelse hvor det står oppført renteinntekt og skatt av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå