HoaXed Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Heisann, vurderer tre forskjellige bachelorer om to år, men har ikke så mye peiling på hvilken jobb jeg vil ende med avhengig av hvilken linje. De jeg har tenkt på er: Bachelor innen teknikk og entrepenørskap Bachelor i informatikk og IT Bachelor Data Alle er ingeniør linjer, og tilsvarer 3 år på høyskole med endelse på 180 studiepoeng. Hvilken anbefaler dere? Og hvilke jobber kan jeg ende med? Og til slutt, hvilke tror dere vil resultere i godt betalte jobber? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er fortsatt to år til. Jegville venta med å tenke på det der. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Det er fortsatt to år til. Jegville venta med å tenke på det der. 5866228[/snapback] Desverre må det tenkes på nå pga allerede hva jeg velger som valgfag pg studierettningsfag nå avgjør hva jeg kan ta Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Velg matte og fysikk! Har du de to kommer du inn på alt (hvis du har gode nok karakterer). Unntaket er kanskje medisin, som krever kjemi? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Velg matte og fysikk! Har du de to kommer du inn på alt (hvis du har gode nok karakterer). Unntaket er kanskje medisin, som krever kjemi? 5872303[/snapback] Har faktisk søkt på det, disse to fagene utfyller jo hverandre veldig greit og. I Kunskapsløftet så gir jo 3mx mer poeng enn noen andre Vk2 studieretningsfag Lenke til kommentar
jegmeg Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Hvorfor ikke ta en master? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå