Gå til innhold

PSU-mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-27 19:34, skrev Croyfer:

Har planlagt å kjøpe PSU-mod fra microplex, og lurer på om det er noen der ute som har erfaringer med dette... Er det .no vanskelig montering? Noen som vet om det passer inn i en Chieftec 360W PSU ?

:-Þ

Har akkurat kjøpt et slikt å satt i thermaltake xaser (det er omtrent chieftech)

Det gikk fint og er meget enkelt å montere. Anbefales.

Lenke til kommentar

vær en mann(eller kvinne) MOD SELV!

syns den microplex kommer med litt for mye ferdig-stæsj, det er ikke tøft....poengt med modding er at du skal gjøre mest mulig selv.

javel, så blir det kanskje ikke like fint, men da har du ihvertfall gjort det selv, og kan ta credit for det :grin:

Lenke til kommentar

Ærlig talt... man kan da ikke lage en gjennomsiktig PSU selv. ikke jeg ihvertfall :-Þ jeg synes ikke at det er .no stas å "ha lage det selv" Poenget er at det skal se bra ut, og ikke at man har laga det sjøll. Har man lyst til å lage noe selv, kan man lage en brødfjøl på sløyden... *Uff*

Lenke til kommentar

Er ikke noe hardt å gjøre selv da. Bare å ta fram Dremel'en (eller noe annet som kan kutte i metall) og så kutter noen vinduer. Så er det bare å ta litt plexi å feste med silikon. Kan selvsagt også fjerne *all* metall fra PSUen, men det krever litt mer jobb(er forstatt enkelt å gjøre).

oceana: Tror nok bare vi må innse at ikke alle er like interesserte i å mekke på PC stasjet som andre. Vel nå skal hvertfall jeg modde skrivebordslampa mi. Lyspæra gikk i går så den må skiftes :razz:

Lenke til kommentar

Sjær en PSU i tre det ville vært fett! (ROFL)

Egenprodusert vil du kunne skryte mer av også,

lykke til med valget men pass på ikke ødelegg den da.

(forsiktig med skruer ikke mist dem oppi, en venn av meg gjorde noe lignende og den gikk til ***** :smile:)

Mvh,

Stian a.k.a Sargent Fire (Going to Oslo-Lan :smile:)

Bli med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...