mbibt Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Er vel på tide å kjøpe et nytt skjermkort. Mitt gamle Matrox G450 har litt problemer i noen situasjoner. Men ser at de fleste nye grafikkort kun har DVI utgang. Jeg holder meg fremdeles til vanlige CRT skjermer (helst trinitron skjermer) og har ingen planer om å gå over til LCD. Men kan jeg koble til en CRT skjerm til DVI utgang? Må jo ha en overgang selvsagt, men går dette bra? Bjorn Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det går bra ja, stort sett følger en slik overgang med de fleste nye skjermkort. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jepp, det går helt fint! Har selv en kabel med intergrert overgang som er DVI->VGA siden skjermkortet mitt har DVI utgang og skjermen har VGA inngang. Vil tro det også finnes seperate overganger. I praksis er det akkurat som å bruke helt vanlig VGA-kabel. Edit: Er vel en slik en du trenger. Endret 4. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå