Dahl Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Exotic-Lan har tidligere hatt full, eller tilnærmet full hall. Som du sikkert vet eksisterer ikke Oslo-Lan lenger, med andre ord er det bare TG som har flere plasser enn Exotic-Lan. Endret 4. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ja, eg helt enig med de som sier exotic lan har drevet dårlig markanadsføring. De skulle begynt mye tidligere, da hadde de sikkert vert dobelt så mange påmeldte. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hdde jeg visst om Exotic-lan før billettbestillingen til TG hadde startet, hadde Ålesund vært min destinasjon i påsken. Vil tro mange andre mener det samme... Hvertfall blant de som allerede har vært på TG. TG skuffer mer hvert eneste år... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hdde jeg visst om Exotic-lan før billettbestillingen til TG hadde startet, hadde Ålesund vært min destinasjon i påsken. Vil tro mange andre mener det samme... Hvertfall blant de som allerede har vært på TG. TG skuffer mer hvert eneste år... 5871410[/snapback] Neste år må jeg nok vurdere om jeg skal til TG eller Exotic-LAN. Har enda ikke vært på TG. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hm, har aldri hørt om dette LANet her i Molde før jeg så tråden, men jeg har hørt om lan i summørshallen, men mener at det var et annet navn på det Kjenner selv til Lan miljøet og lagde et selv i Molde, BeoLan, og kan si at interessen er der. 300++ stk kom og vi ble overstappet og hadde minst 40 stk på venteliste. Lokalt så er det bare Zargate igjen og dette LANet tok først av etter at BeoLan var over. Litt mer markedsføring og folka hadde strømmet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå