Heineoen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei! Har alltid digget Siemens telefoner og har alltid hatt det. Har nå min M55 som har vært trofast mot meg i 3 år. (Kvalitet!) Synes den nå begynner å bli litt utdattert og ønsker meg en ny telefon. Problemet er at jeg ikke finner en Siemens på markede nå som er litt avansert. Noen Siemens telefon enda som kan opp å måle seg mot Nokia's 6280? Hvor lenge må jeg vente tror dere før BenQ lanserer en med tilnærmede specs og fungsjonalitet? takk! Endret 4. april 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hva med EF81 som er rett rundt hjørnet? kommer om en ukes tid Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Den så sikkelig stilig ut..! Men.. "BenQ har vedtatt at marginene på telefonene de selger skal opp, og EF81 har dessuten få konkurrenter i samme kategori. Prisen blir da også referert til som "high-end"." Prisantydning? `? Liker egentlig best vanligforma tlf'er.. Eller hva synes dere? Endret 4. april 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg synes den er lekker Lenke til kommentar
mental__ Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Den så sikkelig stilig ut..!Men.. "BenQ har vedtatt at marginene på telefonene de selger skal opp, og EF81 har dessuten få konkurrenter i samme kategori. Prisen blir da også referert til som "high-end"." Prisantydning? `? Liker egentlig best vanligforma tlf'er.. Eller hva synes dere? 5864894[/snapback] Etter et mislykket forsøk med en Siemens M55 forbannet jeg meg på at jeg aldri skulle ha siemens igjen. Men jeg har likevel bestillt meg en EF81. Egentlig ville jeg har en samsung, men det er umulig å finne ut når og om telefonene deres kommer til norge. Jeg bestillte den på komplett.no for 3395 kr. Forventet at den kommer på lager 13 april. Akkurat det er ganske teit, siden jeg da ikke får den før etter påske. Bestilte også minnekort på 512MB. Gleder meg til den kommer. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Aha.. takk! Hva var mislykket med M55 ? Nevner noen aktuelle tlf'er her jeg: BenQ Siemens EF81 Sony Erikson W810i Nokia 6280 Andre proff tlf fra BQS som kommer snart?? Hadde vært så kult med wifi!, trenger ikke 3g... Men det får jeg kanskje ikke i denne prisklassen? Endret 7. april 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå