madze Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hei! Jeg er plaget med at N70`en tar veldig kornete bilde.. Er dette noe som N70 er kjent for eller er det no instillinger jeg har glemt? Kan noen fortelle hvordan instillinger dere bruker med kamraet? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 KamEraet på N70 er såvidt jeg vet ikke kjent for å gi kornete bilder. Jeg har faktisk ikke rørt innstillingene på kamEraet siden jeg fikk telefonen, og bildene blir bra samme om det er lyst eller mørkt. "Blitzen" står på auto og slår seg på når det er mørkt nok. Du kan jo prøve å nullstille innstillingene, så får du fabrikkoppsettet. PS: Det er viktig å holde N70'en stille en stund etter at du tar bildet. Det tar nemlig et lite sekund fra du trykker og til kamEraet aktiveres. -snubbel Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 KamEraet på N70 er såvidt jeg vet ikke kjent for å gi kornete bilder. Jeg har faktisk ikke rørt innstillingene på kamEraet siden jeg fikk telefonen, og bildene blir bra samme om det er lyst eller mørkt. "Blitzen" står på auto og slår seg på når det er mørkt nok. Du kan jo prøve å nullstille innstillingene, så får du fabrikkoppsettet. PS: Det er viktig å holde N70'en stille en stund etter at du tar bildet. Det tar nemlig et lite sekund fra du trykker og til kamEraet aktiveres. -snubbel 5864767[/snapback] Litt Off-Topic kanskje, men hvorfor skriver du kamEraet med stor E? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har akkurat samme problemet. Noen ganger blir bildene veldig bra, men for det meste er de nokså "kornete". Jeg holder kameraet rolig en stund etter at bildet er tatt. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Litt Off-Topic kanskje, men hvorfor skriver du kamEraet med stor E? 5866435[/snapback] ...trådstarter hadde skrevet "kamra" over hele posten. Jeg prøvde diskret å vise at kamera faktisk har en e inni der -snubbel Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Litt Off-Topic kanskje, men hvorfor skriver du kamEraet med stor E? 5866435[/snapback] ...trådstarter hadde skrevet "kamra" over hele posten. Jeg prøvde diskret å vise at kamera faktisk har en e inni der -snubbel 5866817[/snapback] Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Kamera på N70 er desverre ikke bedre, det blir kornete så lenge man ike tar utendørsbilder med sola høyt på himmel. Jeg har hatt to N70, oppgradert til siste SW, testet ut manuelle innstillinger; det er og blir kornete. Skal du ha nokia med bra kamera må dman opp på N90/91 type. Min andre k750i har jeg nå, og bytter ikke før k800i kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå