ve_gard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har nå forwardes porter og åpnet for tilgang på min egen pc for ekstern tilkobling. Dette gikk jo helt greit med oppsettet jeg har nå den gang da jeg hadde vanlig ADSL Free fra NGT. Nå etter vi fikk ny ruter (ja jeg har konfigurert; åpna de rette portene på denne også) så fungerer ikke remote desktop lenger. Får bare melding opp om at tilkoblingen misslyktes. Noen som har noen gode tips og komme med? mvh Vegard Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 http://www.ngtforum.net/ 5864335[/snapback] JoTakk.. men ikke no lengere enn at flere har samme problemer.. har sendt klage til NGT og venter svar. Var rimelig spiss i klagen så forlanger en utredning fra dem nå! mvh Vegard Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 http://www.ngtforum.net/ 5864335[/snapback] JoTakk.. men ikke no lengere enn at flere har samme problemer.. har sendt klage til NGT og venter svar. Var rimelig spiss i klagen så forlanger en utredning fra dem nå! mvh Vegard 5875213[/snapback] forwarding stå godt beskrevet på denne siden Smil og vær glad... Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 http://www.ngtforum.net/ 5864335[/snapback] JoTakk.. men ikke no lengere enn at flere har samme problemer.. har sendt klage til NGT og venter svar. Var rimelig spiss i klagen så forlanger en utredning fra dem nå! mvh Vegard 5875213[/snapback] forwarding stå godt beskrevet på denne siden Smil og vær glad... 5876111[/snapback] Jeg har forwarded portene =) still no activity... mvh Vegard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå