gullf1sk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg har et headset som er ca 3 år gammelt. Nå nylig tok kablene kvelden, og jeg har søkt meg blå på nettet etter en forhandler som selger reservekabler til denne modellen headset, men finner absolutt ingenting. Sennheiser USA selger de, men sender ikke ut av USA. Er det noen der ute som kanskje vet om en forhandler som selger disse kablene? Lenke til kommentar
Labov Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hei, Jeg vet at Cardas Audio laget audiofile kabler til endel Sennheiser sett. Du kan jo sende en mail til dem og spørre om de kan hjelpe. http://www.cardas.com/content.php?area=oem Mener å huske at http://www.audioart.no/ forhandlet disse tidligere, men det er mulig jeg husker feil. Uansett er disse kablene antagelig temmelig dyre. Endret 3. april 2006 av Labov Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Takk for raskt svar! Skal sjekke de sjappene som du nevnte. Forhåpentligvis blir ikke kablene så dyre, orginalkabelene hos sennheiser usa kostet bare 7 dollar. Lenke til kommentar
XU Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvis jeg ikke tar feil, er det vel disse du skal ha. Sennheiser HZL 26 Gull Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hvis jeg ikke tar feil, er det vel disse du skal ha. Sennheiser HZL 26 Gull 5871561[/snapback] Er ikke det der bare en vanlig microjack til microjack-kabel? I såfall burde man ha mange valgmuligheter. AtW Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Hah dæven, hadde helt glemt denne tråden jeg! Men ja, ATW, det er kablene jeg ser etter. Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå