Ender Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei! I går hadde eg full opprydding på maskina mi, og som vanleg går noko galt... Eg har ein WD 40GB som inntil i går var oppdelt i 5 like store partisjonar, C:-F: På C: hadde eg win98se og på D: winXPpro. Eg lagde ghost-images (Ghost 2002) av desse to og flytta over på ei anna maskin på LANet. Eg bruker deretter fdisk og lagar til 2 partisjonar med 20% kvar av hardisken, altså likt som før + ein partisjon med 60%, dvs resten av plassen på harddisken. Så skal eg kopiere tilbake ghostfilene, og der har me problem nr 1: på ein eller annan måte har ghost-fila med C: (win98se) forsvunne... f... eg sliter.. Burde sjølvsagt ha dobbeltsjekka før eg sette i gang å sletta alt, men gjort er gjort osv.. Det eg lurer på er derfor: Er det mogleg å kun bruke winXP? Eg får pakka opp ghost-fila på C:, men kjem ikke inn i XP for det.. Eg treng noken tips her.. Må eg installera win98 på C: og pakke opp ghostfila på D:? Eller må eg installera alt på nytt *grøss*? Alle svar mottas med takk.. Ender Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Det kan sjå ut som om du må legge alt inn på nytt sidan du manglar oppstartsfilene du hadde før (som låg på c:). Det går kanskje an å prøve seg med en lettvint variant der du legg inn Win98se på c: og deretter går inn og redigera i boot.ini og så prøver å ghoste XP inn att på d, men eg tvila vel egentlig på at det vil funke. Så moralen er som vanlig; trippelsjekk alt, for med data er alt mogleg! Ole Lenke til kommentar
Ender Skrevet 28. september 2002 Forfatter Del Skrevet 28. september 2002 Fekk det til til slutt.. Fekk over ein kamerat som ikkje er like n00b som meg, installerte win98 på C:, etter kvart fekk han ordna ny bootsektor ved hjelp av bootcfg i dos.. Lang natt med x antall formateringar, OS-installasjonar og ghost-oppakking, med berre halvgodt resultat.. Men eg slapp å mista eit års programvare og settingar i XP heldigvis..lykke! Me fann ut at det SKAL gå an å laga til ny bootsektor for kun eit OS, men det høyrest meir ut som eit søndagsprosjekt.. No ser eg firdobbelt, må sova... Ender Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå