Gå til innhold

Skal legge 220 album ut på nett

Anbefalte innlegg

Er fotograf på en konsertscene og sitter på bilder av ca 220 band som jeg nå skal ha ut på nett.

Trenger altså et program som lager et galleri med maaange album i html/php (ikke flash).

Ser for meg bandnavn/dato, thumbs for det albumet man har valgt og selvsagt et stort bilde.

tingen er jo at jeg ønsker et program som kan gjøre dette automatisk slik at jeg sipper å gjøre den samme prosessen 220 ganger + jobben med å sette sammen albumene i et felles galleri etterpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kjent med photoshop vg problemet der er at det bare kan lage 1 album om gangen. Dvs jeg må lage 220 album og så selv lage siden med linker til alle disse.

Er ute etter akkurat det photoshop gjør og har støtte for flere album.

Lenke til kommentar
Er fotograf på en konsertscene og sitter på bilder av ca 220 band som jeg nå skal ha ut på nett.

Trenger altså et program som lager et galleri med maaange album i html/php (ikke flash).

Ser for meg bandnavn/dato, thumbs for det albumet man har valgt og selvsagt et stort bilde.

tingen er jo at jeg ønsker et program som kan gjøre dette automatisk slik at jeg sipper å gjøre den samme prosessen 220 ganger + jobben med å sette sammen albumene i et felles galleri etterpå.

5863829[/snapback]

Jeg har brukt Photofolio:

http://billwadman.com/photofolio/

Håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...