zexs Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Noen som vet hvor mye jeg kan presse ut av denne med passiv kjøling?? Er forresten interessert i å kjøpe et OC kort som f.eks liberator2... Så hvis noen har et liggende så ta kontakt.. :?: [email protected] [ Denne Melding var redigert av: zexs på 2001-12-07 16:25 ] Lenke til kommentar
Toffen80 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Æ har en k7-750@950 1,80v .. har en golden orb fra TT og standard gugge pasta, ville sikkert klart over 1ghz med en/to bråkevifter å arcticsilver. Så 950mhz er vel ikke et så dumt mål? Men vil dessverre ikke kvitte meg me oc-kortet, gamlingan bruker pc`en nå, å har bruk for de extra 200mhzan. Guud løck btw =) Nåværende system(se å gråt): http://gamershq.madonion.com/compare2k1.shtml?2130489 Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-06 23:28, zexs skrev:Noen som vet hvor mye jeg kan presse ut av denne med passiv kjøling?? Er forresten interessert i å kjøpe et OC kort som f.eks liberator2... Så hvis noen har et liggende så ta kontakt.. Passiv kjøling? Må bare si til deg at Athlon K7 prosessorer utvikler ganske mye varme. Det gjorde i så fall min Athlon 650MHz Slot A en gang i tidene.. :razz: Lenke til kommentar
zexs Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 Passiv kjøling er ribbe med vifte så klart!! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Passiv kjøling er kun med ribbe Aktiv kjøling er med vifte -no offence- Lenke til kommentar
zexs Skrevet 7. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2001 JAVEL så er det kun ribbe da, men jeg skal sef bruke vifte og er fremdeles på jakt etter et oc kort!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå