baronKanon Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har fått et lite problem nå. Når jeg skal kopiere filer som ellers virker feilfrie, får jeg en CRC-feil som gjør at kopiering/flytting/zipping ikke funker som det skal. Dette er litt dumt, og jeg håper at noen kan hjelpe meg ut av knipen. Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har fått et lite problem nå. Når jeg skal kopiere filer som ellers virker feilfrie, får jeg en CRC-feil som gjør at kopiering/flytting/zipping ikke funker som det skal. Dette er litt dumt, og jeg håper at noen kan hjelpe meg ut av knipen. 5863421[/snapback] skjer dette når du kopierer du fra cd eller dvd , så brenn et nytt eksemplar i laveste hastighet, da vil det funke Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Dette hadde jeg selvfølgelig gjort hvis det var det som var problemet. Problemet er at jeg får CRC-feil fra harddisk. Og når jeg prøver å kjøre chkdsk /F, vil den bare ikke Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 kjipt... får håpe ikke disken har tatt kvelden da lykke til:o) Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Tror nok ikke dette. Problemet mitt er at det ikke gjelder alle filer Får ta den ned og boote opp i safe mode ved leilighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå