Koffe Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja ja, nå som jeg først er i off-topic delen kan jeg jo legge ut en trist historie Fikk se litt for sent at to artister jeg liker veldig godt (ja jeg vet at noen hater de) Ian Van Dahl og Lasgo skal ha konsert i norge i april.. Jeg har prøvd febrilsk å få tak i billetter, men virker som alt er utsolgt Det blir nok en konsertløs vår for min del.. skulle ofret mye for å få sett de. Nåja, har jo hvertfall Roskilde å se frem til Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Stakkars deg. Jeg føler med deg. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 alltid surt å ikke få tak i biletter... Tenkt på "bruktbiletter"? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Absolutt, men det skal visst ikke være så greit å finne de heller.. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Kunne blitt en kjempekonsert det, med litt festing synd det ikke gikk sånn da! Endret 3. april 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Nåja, fortsatt over 2 uker til, så slaget er forhåpentligvis ikke tapt helt enda Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! :!: GLEDE GLEDE GLEDE!! Sitter nesten å gråter nå! Sendte mail for en uke siden til xl og forespurte billeter og jeg fikk! Heldigvis hadde noen meldt frafall. Den 21. blir HELT VILT! Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 kommer Ian?:( Hvor da? 5871477[/snapback] XL Nightclub i Drammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå