Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Høy ping med NTG!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

spiller endel Battlefield 2 og har i det siste merket at pingen min beveger seg fra 25 (normalt) til over 600 på kort tid, før den detter tilbake igjen!

 

Har prøvd å formatere, lagt inn nye drivere uten hell!

 

Er det noen andre som sliter me NTG og ping i Drammen / Buskerud? Står ikke noe på NTG sine sider!

 

Linja mi er 100% når det gjelder sufring, og nedlastning!

 

Har prøvd å sende de en mail, men regner nesten ikke med at de tar seg tiden til å lese den engang ( har ikke fått svar på tideliggere mail). Når på døgnet regner dere med at det er best å ringe support?

 

J0lle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

spiller endel Battlefield 2 og har i det siste merket at pingen min beveger seg fra 25 (normalt) til over 600 på kort tid, før den detter tilbake igjen!

 

Har prøvd å formatere, lagt inn nye drivere uten hell!

 

Er det noen andre som sliter me NTG og ping i Drammen / Buskerud? Står ikke noe på NTG sine sider!

 

Linja mi er 100% når det gjelder sufring, og nedlastning!

 

Har prøvd å sende de en mail, men regner nesten ikke med at de tar seg tiden til å lese den engang ( har ikke fått svar på tideliggere mail). Når på døgnet regner dere med at det er best å ringe support?

 

J0lle

5863118[/snapback]

 

Hva skjer om du tar en ping -t www.vg.no

å venter til du har fått ca 100 svar. klarer du og se at av og til så hopper den opp til 600 ca ?

Lenke til kommentar

Har prøvd å sende de en mail, men regner nesten ikke med at de tar seg tiden til å lese den engang ( har ikke fått svar på tideliggere mail). Når på døgnet regner dere med at det er best å ringe support?

 

J0lle

5863118[/snapback]

 

Da jeg jobbet der for en tid tilbake var det lett å komme gjennom mellom 1 og 4. Da var både dag og kveldsskift på jobb, men vet ikke hvordan det er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...