eUnaas Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har none av dere prøvd Joytech sin batteri-pakke? Lader denne opp det orginale batteriet? Eller blir det som en "vanlig" strømkilde? Skader den det vanlige batteriet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312002 Eller finnes det andre muligheter? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Er det ingen som kjøper ekstra batteri? Hvor god batteri-tid har dere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vennligst la det gå minimu 48 timer mellom hver bump! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg har ekstra batteri, men det er sony sitt offisielle batteri Husker ikke hvor mye jeg betalte for det men det var ikke mer enn noen hundre mener jeg å huske Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Det offesielle koster mellom 300-400kr. Jeg synes det er litt mye. Og vet jeg kan få uoffesielle mye billigere. Jeg har sett på joytechen som et alternativ, men det er umulig å finne noe konkrete fakta om den på nettet. Har googla internett rundt, men det virker som folk flest er fornøyd med det batteriet som er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå