Skurupu Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Blir nok ingen pause i sommer, nei. Men til høsten skal jeg begynne å studere igjen, så da må jeg nok legge spillet på hylla en stund. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 tror ikke det blir pause her nei... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 25 April skal jeg i forcen så da blir det en uh..mindre pause Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Blir nok en pause i 4 uker. Stikker til bulgaria å skal sole meg på Goldensands Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Mulig pause fra wow...men da blir det sikkert BF spilling i stedet. Eller om jeg får meg dame så skal jeg roe ned wow litt så ikke jeg blir skilt igjen. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 trudde du sa det ikke hadde noe med wow å gjøre jeg Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 fantastisk at en skrive feil kan ta så mye oppmerksomhet fra tråden En hva, sa du?! Har pause fra WoW hele tida, jeg. Orker stort sett ikke å spille etter jobb. Så jeg har gått så lei av jobben, at jeg har bedt om en hel uke fri, som ble innvilget. Antar at jeg får jobbe der sommeren også, så da gikk den sommeren også. *sukk* Misunner de arbeidsledige. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 trudde du sa det ikke hadde noe med wow å gjøre jeg Nei hehe...men det kan jo være den neste kona syntes det:) Og jeg tar ikke sjansen for å si det slik:) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hehe ok, det kan jeg skjønne Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Pause i påsken?TG i påsken! 5863097[/snapback] Gleder meg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 men sommeren skal nytes max med 125cc lappen og masse pils 5863020[/snapback] Håper ikke dette skal kombineres? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Mulig det blir litt pause på meg til sommern, kanskje ta bil lappen. Men i mellomtiden for jeg kjøre rundt på min trimma scootah Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 men sommeren skal nytes max med 125cc lappen og masse pils poll kanskje? 5863020[/snapback] Er det så nyttig med bare lappen da? Må jo skaffe deg ei sykkel også Blir vel noe av det samme her, men; Lettsykkel kjøring + bading. Pils er jo greit så lenge man ikke kombinerer med kjøringa. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Pause er for svake sjeler Man kan fortsatt nyte sommeren OG abonnere på WoW, gjelder bare å prioritere fritiden på best ønskelig måte. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 pause blir det ja.. er tvunget til og dra til utlandet osv... ville heller spillt wow og gjort AQ 40 Lenke til kommentar
genetex Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Man har alltids tid til wow og aq40, men ikke altids utlanndet vet du;) Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Altså, man blir ikke rank14 av å ta ferie! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) trudde du sa det ikke hadde noe med wow å gjøre jeg Nei hehe...men det kan jo være den neste kona syntes det:) Og jeg tar ikke sjansen for å si det slik:) 5865667[/snapback] Hehe skaff deg ei dame som liker å spille kjære venn. En gang gamer = alltid gamer Blir pause her sikkert noen uker pga ferie med familien, men det blir godt det og Koser meg bare med wow om dagen da fokusen ikke ligger på hardcore raiding. Faen så digg det er å slippe det. Endret 5. april 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 men sommeren skal nytes max med 125cc lappen og masse pils poll kanskje? 5863020[/snapback] Er det så nyttig med bare lappen da? Må jo skaffe deg ei sykkel også Blir vel noe av det samme her, men; Lettsykkel kjøring + bading. Pils er jo greit så lenge man ikke kombinerer med kjøringa. 5867756[/snapback] Har sykkel Yamaha dragstar that is Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 men sommeren skal nytes max med 125cc lappen og masse pils poll kanskje? 5863020[/snapback] Er det så nyttig med bare lappen da? Må jo skaffe deg ei sykkel også Blir vel noe av det samme her, men; Lettsykkel kjøring + bading. Pils er jo greit så lenge man ikke kombinerer med kjøringa. 5867756[/snapback] Har sykkel Yamaha dragstar that is 5870386[/snapback] hehe.. har nsr jeg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå