Labraxas Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei, jeg har Windows MCE på min bærebare pc, men etter at jeg har fornatert PCen og reinstalert windows kan jeg ikke spille av DVDer, det står at det er dekoderfeil. Jeg antok at det skulle være lett å finne denne dekoderen på microsofts internettside, men jeg er ikke istand til å finne noe slikt. Er det noen som vet hvor jeg kan finne denne dekoderen? Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Microsoft tilbyr ikke gratis DVD dekoder. Sjekk denne . Har du en nVidia kort, kan du kjøpe nVidia's PureVideo dekoder. Installerer du spillere som WinDVD og PowerDVD, får du også en dekoder installert. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Så hvis jeg instalerer f.eks Power DVD så får jeg med dekoder som gjør at jeg kan spille av DVDer med MCEen? Edit: Jeg instalerte Power DVD så nå kan jeg se på DVDer med min MCE, takker Endret 3. april 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå