Gå til innhold

Har forstuet ankelen, når kan jeg trene igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg forstuet ankelen for 2 uker og 2 dager siden, på legevakta sa legen krykker ei uke, støttebandasje 4 uker. Jeg brukte krykker bare de 3 første dagene og i dag greier jeg å gå(bruker heller ikke støttebandajse), men det gjør vondt hvis jeg legger trykk på ankelen. MEN det er fortsatt ganske blått, vil det være dumt av meg å dra på trening i morgen? Spiller håndball forresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forstuet ankelen for 2 uker og 2 dager siden, på legevakta sa legen krykker ei uke, støttebandasje 4 uker. Jeg brukte krykker bare de 3 første dagene og i dag greier jeg å gå(bruker heller ikke støttebandajse), men det gjør vondt hvis jeg legger trykk på ankelen. MEN det er fortsatt ganske blått, vil det være dumt av meg å dra på trening i morgen? Spiller håndball forresten.

5862851[/snapback]

Ja vil være dumt og unødvendig siden serien er ferdigspilt? Ville ikke anbefalt det med det første, spesielt siden du spiller håndball. Du bør iallefall ikke kjenne at du har det vondt. Hvis du er uheldig vil det bare gjøre vondt verre. Sa ikke legen sånn ca når?

Vis du er usikker, ta en tur te fysioterapaut og spørre om råd :)

Lenke til kommentar

5862851[/snapback]

1. Jeg villle tatt legens ord framfor en hver person her på forumet

2. Hvordan skal du kunne spille håndball uten å legge trykk på den ene foten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...