Ultra_Fisk Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Hei, når jeg har bestilt telenor og siden vil skifte til bluecom. kan jeg da fortsette med samma modemet? Viss det er samma og jeg likevel må bytte kan jeg kontakte kundeservice og beholde det jeg har da? Jeg har besteilt nye telenor adsl[ngt ikke tilgjengelig her) har 4 pcer. Kan jeg dele den adslen på annen måte en at ene pcen står på? thx SuRfaCe bnet... Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 De bruker samme modem. jeg kunne beholde modemet jeg fikk av telenor. Trenger vel en router/ruter for å kunne koble adsl`n til alle maskinene uten at master trenger å stå på.. tror jeg da:) Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 du må ha en router med innebygged switch (4-port) for å fordele til flere maskiner i nettverket. Alle kan da koble seg opp uavhengig av hverandre. Dessuten får du vanligvis en innebygget firewall i en router. :smile:. Dette er en god og billig router.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 den omtalte routeren har en MDI/MDIX uplink knapp. Noen som vet hva dette er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå