fatcap Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 trenger en ny telefon som -ikke koster mere enn 1500 kroner... -god å prate i -gode taster -moderat størrelse. -enkelhet Holder en knapp på samsung x600, men finner lite "bruker tilbake meldinger", kun et par tester... hehe Noen som har noe å fortelle/erfaring med den? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har lekt litt med den på jobb, den virker veldig grei. Ikke noe fantastisk telefon, men midt i blinken til det du ber om i spesifikasjonene :-) -snubbel Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 En kjenning hadde telefonen.. Virker ok.. Kameraet er ganske bra faktisk.. Greit kjøp tror jeg for deg ja... Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Faktisk tenkt å kjøpe den jeg også :!: Så jeg håper den er bra Lenke til kommentar
fatcap Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 noe som virker litt avskremmende på meg er standby tiden på usle 200 timer... ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå