jegmeg Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Noen som vet hva som er best av disse to studiene? Jeg finner ikke så mye informasjon om HiN sitt femårige masterstudium på sidene deres. Noen som vet om det er annerledes fra bachelorgradene og to årig master, eller er det akkurat det den består av? Noen som har noen erfaringer de har lyst til å dele med meg? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hva med elektronikk og datateknologi studiet på uio? http://www.uio.no/studier/program/eld/presentasjon/ Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har hvertfall søkt på UiO i elektronikk. Ellers ville jeg også valgt NTNU. Jeg bare føler at det er mest lønnsomt å gå de største stedene...litt ulogisk forklart men men. Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Du kan jo fortelle litt om hva du ønsker å lære? Gikk ut fra Siv.ing Elektronikk ved NTNU i sommer så jeg har en viss anelse om hva som foregår der, men det er litt vanskelig for meg å sammenligne med HiN... Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå