Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, hva vil du vite? Se på prisguide for flere priser, og om du bor i Oslo kan du se den på FotoHuset på Karl Johan (usikker på om de har 2 gig versjonen inne).

Sjekk leveringsbetingelsene skikkelig på de firmaene du ser på prisguide. En av de har mye mer porto og sånt enn de andre (tror den har den rimeligste "prisen" nå). En kan bestilles og hentes i butikk i Oslo. Så sjekk skikkelig.

Sansa m250 er trolig verdens billigste 2 gig flash spiller. Lyden er godkjent, men ikke på høyde med de beste. Et par gode plugger vil hjelpe. Den sorterer etter ID3 tagger, og på flere forskjellige måter.

Spillelister er litt "fiddly", og det er mulig å gjøre det unødvendig vanskelig. Søk Google etter:

sansa m200 playlists edit

Men det viktigste for meg er: Den blir liggende i jakkelomma. Det som er for stort og tungt å dra på blir tatt ut. Denne blir liggende.

Veldig fin til trening.

EDIT: Legg merke til at få av nettbutikkene har fått den inn enda. Jeg ga opp den jeg bestilte hos først. Så langt har de skjøvet datoen de får den inn foran seg. Så vidt jeg vet har ikke det store flertall faktisk fått den enda?

Endret av annie2
Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Nei, netshop var den eneste som hadde den når jeg søkte på kelkoo, og der stod det at det var ubekreftet når de fikk den så jeg får se om jeg kjøper noe annet imens. Glemte helt å se på finn.no, men er det noe smart å kjøpe mp3 spiller brukt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...