figure_02 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har tenkt å kjøpe meg ny mp3 spiller, med rundt 1-2gb, Sansa m250 var den billigste og første jeg fant med 2gb. Hos netshop koster den 1300,- eller no...men finner ingen tester så veit ikke helt om den er verdt penga, noen som vet noe om den eller? Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jada, hva vil du vite? Se på prisguide for flere priser, og om du bor i Oslo kan du se den på FotoHuset på Karl Johan (usikker på om de har 2 gig versjonen inne). Sjekk leveringsbetingelsene skikkelig på de firmaene du ser på prisguide. En av de har mye mer porto og sånt enn de andre (tror den har den rimeligste "prisen" nå). En kan bestilles og hentes i butikk i Oslo. Så sjekk skikkelig. Sansa m250 er trolig verdens billigste 2 gig flash spiller. Lyden er godkjent, men ikke på høyde med de beste. Et par gode plugger vil hjelpe. Den sorterer etter ID3 tagger, og på flere forskjellige måter. Spillelister er litt "fiddly", og det er mulig å gjøre det unødvendig vanskelig. Søk Google etter: sansa m200 playlists edit Men det viktigste for meg er: Den blir liggende i jakkelomma. Det som er for stort og tungt å dra på blir tatt ut. Denne blir liggende. Veldig fin til trening. EDIT: Legg merke til at få av nettbutikkene har fått den inn enda. Jeg ga opp den jeg bestilte hos først. Så langt har de skjøvet datoen de får den inn foran seg. Så vidt jeg vet har ikke det store flertall faktisk fått den enda? Endret 4. april 2006 av annie2 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Takk for svar Nei, netshop var den eneste som hadde den når jeg søkte på kelkoo, og der stod det at det var ubekreftet når de fikk den så jeg får se om jeg kjøper noe annet imens. Glemte helt å se på finn.no, men er det noe smart å kjøpe mp3 spiller brukt? Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Du får ikke den spilleren brukt. Som sagt, prøv å søke etter spilleren her: https://prisguiden.no/ Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Mente ikke akkurat den, men kanskje noe annet... Men tror heller jeg sparer litt penger og kjøper enn Micro Photo eller noe...Hvis ingen andre har noen forslag for spillere rundt 4-8 gb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå