AndersT2 Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Skal prøve å legge inn chipsett og skjermkort diverne på nytt på torsdag, når man har litt tid. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kan være en SLI bug... Vet ikke helt... Ta en titt her... Har ikke lest så nøye på'n, men kan være noe nyttig der... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Jeg prøvde å legge inn nye chipsett drivere og skjermkort drivere. Fikk da problemer med windows aktiveringen. Og senere flere driver problemer. Så nå sitter jeg med ny formatert maskin. Og det så ut til å gjøre susen. selv om jeg kun spilte littegranne for å teste, ikke nok til å være helt sikker. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Opplever du 70-120 FPS som hakking? Du kan jo prøve å sett "Max Frames to Render Ahead" til 1 eller 0. Du finner instillingen i Forceware Control Panel og har fikset lagg problemer for mange. Du kan også skjekke TweakGuide.com sin Oblivion guide for tweaks. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Opplever du 70-120 FPS som hakking? Du kan jo prøve å sett "Max Frames to Render Ahead" til 1 eller 0. Du finner instillingen i Forceware Control Panel og har fikset lagg problemer for mange. Du kan også skjekke TweakGuide.com sin Oblivion guide for tweaks. 5917756[/snapback] Nei det er ikke direkte hakking. Det stoppet opp ett sekund hver gang noen angriper, samt noen få andre hanger også. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Nei det er ikke direkte hakking. Det stoppet opp ett sekund hver gang noen angriper, samt noen få andre hanger også. 5918028[/snapback] Det kan hende at det er teksturene som må lastes. Har du prøvd å sette dem ned til "medium"? Du bør jo klare "high" med oppsettet ditt, men ikke vet jeg... Endret 14. april 2006 av MiSP Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Som nevnt ett par svar opp, så ser det ut til å ha hjulpet med formatering av maskinen. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Da har jeg fått testet spillet en del mer, og problemet er borte EDIT: Har også satt opp litt innstillinger så nå ligger spillet på 30 FPS inne i skogen med mye vind, 45 FPS inne i byer og opptil 150 enkelte steder (mørke steder). Synd det ikke er gamma justering på spillet (Noe XBox 360 versjonen har) Endret 15. april 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Synd det ikke er gamma justering på spillet (Noe XBox 360 versjonen har) 5923376[/snapback] Det finnes en brightness-slider, hvis det er det du tenker på. Personlig har jeg aldri helt skjønt forskjellen. Morrowind hadde en gamma correction-slider, den stilte jo lysstyrken den også... Endret 15. april 2006 av MiSP Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 De stiller litt forskjellige ting. Brightness innstillingene hjelper ikke så mye i Oblivion, syntes hulene osv har en tendens til å bli litt for mørke av og til Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) De stiller litt forskjellige ting. Brightness innstillingene hjelper ikke så mye i Oblivion, syntes hulene osv har en tendens til å bli litt for mørke av og til 5924597[/snapback] Kjøp deg et Night Eye-spell eller et par Night Eye-potions, eller enda bedre - enchant noe du har på deg med Night Eye, så har du det hele tiden! Hulene skal være mørke - hva er ellers vitsen med Night Eye? Endret 15. april 2006 av MiSP Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 hvor finner jeg noe slikt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå