uffeulus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hei... lurer på om hva senking eg kan ha på en vectra B uten å valse eller gjøre noe som helst? Hadde tenkt meg noen 8*18 felg med 215/40/18. Hvor mye går de ann å senke bilen då? her er link felgene og hva sier dere om felgene? or Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lekre felger, men ville nok gått for 17" med 205 eller 215/40-17 Kommer tilbake til resten litt seinere pga stress Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Uten valsing blir det nok litt vanskelig å senke noe mer enn 40mm rundt om Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Uten valsing blir det nok litt vanskelig å senke noe mer enn 40mm rundt om 5864320[/snapback] ja. vet de at de går med 215/40/17 med 40mm senking... men synes detter blir for høgt liksom... har en kompis med dette og han subber muligens litt når han har folk baki. men de viser så mye igjenn når enn har 18". hvor mye koster de for å valse? er inerisert i å snakke med noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Cirka 500,- per bue for valsing.. Jeg kan valse, så om det er noen spørsmål rundt dette, så spytt ut De fleste som ikke senker mer enn 40mm bytter ofte bare fjærene, så da blir bilen mykere enn med komplett senkesett, og subber derfor fortere Om du formulerer deg en liten smule bedre, så blir det litt lettere å forstå deg (dette er ikke ment som noe annet enn konstruktiv kritikk ) Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Cirka 500,- per bue for valsing.. Jeg kan valse, så om det er noen spørsmål rundt dette, så spytt ut De fleste som ikke senker mer enn 40mm bytter ofte bare fjærene, så da blir bilen mykere enn med komplett senkesett, og subber derfor fortere Om du formulerer deg en liten smule bedre, så blir det litt lettere å forstå deg (dette er ikke ment som noe annet enn konstruktiv kritikk ) 5866952[/snapback] hehe... ja.. vet... er kjent for å ikkje formulere meg skikkeli.. hehe.. neida.. bra du sier de... har invistert i cobra justerbart senkesett (se bilde) får de den 7april muligens(; da kan den senkes 60-30framme og 60-30bak, men kun høyde ikkje hardhet. -vertfall hvordan gjør du det? -tar du kunn inni eller tar du også å valser hjulbuen? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er det sette TÜV godkjent? Det kan være en fordel med tanke på at du sikkert vil bli stoppet så fort hun er senket og har fått noen fetere lisser (_les felger/dekk_) enn originat Valser fra innsiden ja, men jeg drar du jo ut buen så den blir synlig breiere exteriørt Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Er det sette TÜV godkjent?Det kan være en fordel med tanke på at du sikkert vil bli stoppet så fort hun er senket og har fått noen fetere lisser (_les felger/dekk_) enn originat Valser fra innsiden ja, men jeg drar du jo ut buen så den blir synlig breiere exteriørt 5870137[/snapback] joda... har hørt litt rundt og sånn.. og det skal vist være tüv-papirer på både felger og senkesett. og orginalt innpress på open vectra B er ET49 og felgene kommer i ET45 så de skal vel i teorien kunne senke som om de var orginalfelger som sto på med 225/40/18. brukte den felg måleren på http://www.dack.tk/ der blei det en forskjell på 3mm i høgde og 8mm på omkrets. Men de står jo ingen ting om bredden da...? Hadde vert ein del okå om de var noen som hadde erfaringer med 18" og senking på opel vectra B.... vist send en pm så kan eg ringe... Lenke til kommentar
uffeulus Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 ingen som har erfaring med 18" på vectra B? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jo, jeg blei for et par dager siden en erfaring rikere.. Bilen var ikke senket, men det subber fort i innerskjermene Dette var med 225/45-18, så du har både bredde og profil å kutte ned på.. Valsing trengs uansett vil jeg tro, med mindre du går for noe tilsvarende MC-dekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå