El Matador Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Heisann! Har nå bestemt meg for å selge min Creative Zen Vision, da jeg finner den for stor og klumpete for dagligdags bruk. (PM og du ønsker å kjøpe, ikke post her) Da ønsker jeg en liten, hendig spiller, med noen GB plass. Har sett på Creative Zen Micro Photo, men ønsker nye forslag! Minst 6gb, helst litt liten Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hva med Iaudio X5 god og fin spiller det. Jeg har selv en Zen Micro Photo, er kjempe fornøyd med den, men det er et minus; Når det er sterk sol er det litt vannskelig og e hva som er på sjermen, men det er bare og skjerme med en hånd. Du burde heller ikke kjøpe den for og se på bilde, så bra er ikke skjermen... Men Lyden er digg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Hva med Iaudio X5 god og fin spiller det. Jeg har selv en Zen Micro Photo, er kjempe fornøyd med den, men det er et minus; Når det er sterk sol er det litt vannskelig og e hva som er på sjermen, men det er bare og skjerme med en hånd. Du burde heller ikke kjøpe den for og se på bilde, så bra er ikke skjermen... Men Lyden er digg 5873602[/snapback] Ja, jeg har tenkt på den, men den virker så stor! Hvor stor er den f.eks i forhold til en iPod? Det med sterk sol, er et VELDIG stort problem for med. Da jeg bor i Spania.... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Her er spesifikasjonene til X5, kommer jo helt annpå hvilken Ipod du tenker på, er jo alt fra Nano til Photo. Så størelse spekteret er jo ganske stor. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Her er spesifikasjonene til X5, kommer jo helt annpå hvilken Ipod du tenker på, er jo alt fra Nano til Photo. Så størelse spekteret er jo ganske stor. 5874154[/snapback] Jeg snakker om photo Jeg tenker ikke på fysiske mål, men mer om noen har hatt begge, og følt og sett hvem som er størst. Edit: Etter å ha sett på målene, er X5 litt større, det er nok i største laget for meg. Jeg ønsker en mindre en Endret 5. april 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Om du vil ha en liten spiller kan du jo kanskje sjekke ut iAudio 6. Vet egentlig ikke noe om den spilleren, men vet at iAudio er kjent for kvalitet og go lyd, og at den spilleren er ganske mye mindre enn iAudio X5 Endret 5. april 2006 av Pug Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Om du vil ha en liten spiller kan du jo kanskje sjekke ut iAudio 6. Vet egentlig ikke noe om den spilleren, men vet at iAudio er kjent for kvalitet og go lyd, og at den spilleren er ganske mye mindre enn iAudio X5 5875317[/snapback] Kun 4GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå