Zetec Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Trenger ny mus. Problemet er at jeg er venstrehendt. Hva er alternativene mine? Hva blir regnet som den beste musa for sånne som oss..? Bruker i dag en helt vanlig logitech som er lik for begge hender, men skulle gjerne hatt en som er litt mer tilpasset og kanskje mer ergonomisk. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sjekk Razer sine. Gode produkt. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Har de en modell spesiellt tilpasset oss venstrehendte? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=11532 Lasermus for venstrehendte Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke bare produserer alle musene som vensre-hendt edition også jeg... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fordi det koster mer siden ikke så mange kjøper dem. Jeg trodde de fleste ventrehendte brukte høyre hånd på musen jeg, men alle kan jo ikke være like Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er jo også mange muser som fungerer bra for både venstre og høyre-hendte... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Ja, men han sa at han ville ha en som var litt mer tilpasset og kanskje mer ergonomisk. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Razer sine er beregnet på både høyre og venstrehendte.. Så en av de er et godt kjøp.. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Takker, jeg skal bestille meg en sånn Logitech MX610. Var akkurat det jeg var på utkikk etter! Razer er sikkert bra det og men ikke akkurat det så etter nå. Lenke til kommentar
F4lken Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Sjekk Razer sine. Gode produkt. idiotfære Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 Skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke bare produserer alle musene som vensre-hendt edition også jeg...Fordi det er et fåtall som bruker det. Stort sett eldre mennesker som er venstrehendte som bruker mus for venstrehendte. Derfor lite lønnsomt å selge. Lenke til kommentar
martif Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 https://www.elkjop.no/product/data/mus-og-tastatur/pc-mus/UNIMOUSEWLL/contour-unimouse-ergonomisk-tradlost-mus-venstreholdt Siden denne artikkelen er gammel har du sikkert funnet noe men, jeg kjøpte nettopp denne og jeg liker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå