Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med oppkobling mot NGT

Anbefalte innlegg

Sitter her hos sønnen min å sliter med NGT. Prøver kundeservice, men er fortiden nummer 34 i kø, regner heller med at jeg får svar fra noen av dere (håper det) før NGT svarer.

Problemet er: Har fått ADSL 2+, modem er Zyxel Prestige 600.

Følger brukerveiledning, men kommer ikke lengere enn at bildet DSL linje testes står å går hele tiden. Dette skal i følge veiledning ta i underkant av 2 min.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter her hos sønnen min å sliter med NGT. Prøver kundeservice, men er fortiden nummer 34 i kø, regner heller med at jeg får svar fra noen av dere (håper det) før NGT svarer.

Følger brukerveiledning, men kommer ikke lengere enn at bildet DSL linje testes står å går hele tiden. Dette skal i følge veiledning ta i underkant av 2 min.

Noen tips?

5862298[/snapback]

Jeg hadde samme problem, og fikk beskjed av kundeservice og resette ruteren.

Hold reset knappen (lite hull bak på ruteren) i ca 20 sekunder.

Etter dette kan du slå av og på ruteren igjen og den aktiverer seg på nytt med de nye instillingene for ADSL2+.

Lenke til kommentar

Noen tips?

5862298[/snapback]

Jeg hadde samme problem, og fikk beskjed av kundeservice og resette ruteren.

Hold reset knappen (lite hull bak på ruteren) i ca 20 sekunder.

Etter dette kan du slå av og på ruteren igjen og den aktiverer seg på nytt med de nye instillingene for ADSL2+.

5862996[/snapback]

Takk. Det virket for meg også. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...