Killer336 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sitter her hos sønnen min å sliter med NGT. Prøver kundeservice, men er fortiden nummer 34 i kø, regner heller med at jeg får svar fra noen av dere (håper det) før NGT svarer. Problemet er: Har fått ADSL 2+, modem er Zyxel Prestige 600. Følger brukerveiledning, men kommer ikke lengere enn at bildet DSL linje testes står å går hele tiden. Dette skal i følge veiledning ta i underkant av 2 min. Noen tips? Lenke til kommentar
Jadman Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sitter her hos sønnen min å sliter med NGT. Prøver kundeservice, men er fortiden nummer 34 i kø, regner heller med at jeg får svar fra noen av dere (håper det) før NGT svarer. Problemet er: Har fått ADSL 2+, modem er Zyxel Prestige 600. Følger brukerveiledning, men kommer ikke lengere enn at bildet DSL linje testes står å går hele tiden. Dette skal i følge veiledning ta i underkant av 2 min. Noen tips? 5862298[/snapback] Jeg hadde samme problem, og fikk beskjed av kundeservice og resette ruteren. Hold reset knappen (lite hull bak på ruteren) i ca 20 sekunder. Etter dette kan du slå av og på ruteren igjen og den aktiverer seg på nytt med de nye instillingene for ADSL2+. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Sitter her hos sønnen min å sliter med NGT. Prøver kundeservice, men er fortiden nummer 34 i kø, regner heller med at jeg får svar fra noen av dere (håper det) før NGT svarer. Problemet er: Har fått ADSL 2+, modem er Zyxel Prestige 600. Følger brukerveiledning, men kommer ikke lengere enn at bildet DSL linje testes står å går hele tiden. Dette skal i følge veiledning ta i underkant av 2 min. Noen tips? 5862298[/snapback] Jeg hadde samme problem, og fikk beskjed av kundeservice og resette ruteren. Hold reset knappen (lite hull bak på ruteren) i ca 20 sekunder. Etter dette kan du slå av og på ruteren igjen og den aktiverer seg på nytt med de nye instillingene for ADSL2+. 5862996[/snapback] Takk. Det virket for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå