Gå til innhold

Tomb Raider The Legend (360)

Anbefalte innlegg

En del butikker har fått denne men har ikke lov å selge før fredag,noen som har noe tro på denne?

Ps2 versjonen fikk bra kritikk i VG i dag.

crap....så ikke at det var posta en annen Tomb Raider topic før nå.

Administrator:Bare å slette denne........

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tro på denne versjonen.

Tomb Raider var bra. Så forsvant en av ildsjelene bak konseptet ut av Core, utvikleren.

Så havne Lara Croft i byer og steder hun ikke hører hjemme.

Vel, ildsjelen er tilbake i teamet. Katakomber, huler, spaker og vann er tilbake og jeg forventer at dette blir Laras tilbakekomst.

Sjekket hos Elkjøp i dag, og de skal ha 499,- for spillet på fredag.

Da kjøper jeg det, for Lara Croft er synonymt med påske for meg.

Har vært en lekket versjon av dette spillet på de kjente stedene på nettet i en uke nå til PS2, men jeg har holdt meg for dette skal oppleves på 360.

Lenke til kommentar
Hørte rykter om en demo på marketplace i løpet av dagen. Stemmer dette?

Greit, kan smekke den inn på pc'n, men å ligge hengslengt foran 360'n og HDtv'n er noe eget :dribble:

5866895[/snapback]

Håper inderlig på en demo snarest, no e det virkelig lenge sia eg har lagt hendene mine på ett GODT TR spill :love:

Må si eg blei positivt overraska over grafikken via de fimene linket til over :)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett traileren på Markedplace så kan jeg ikke si at jeg er posetivt overasket over grafikken. Virket som en litt bedre versjon av PS2 versjonen. Litt bedre teksturer. Men ikke noe særs bedre modeller. (and her boobs didn't even jiggle :( )

Lenke til kommentar

Ehm du vet at til og med ett 7800GTX ikke greier å drive spillet ordentlig ? nVIDIA har sagt selv at dette er ett Nextgen spill. Nå er dette på PC da og ikke sikkert at Xbox360 versjonen har nextgen content. Er jo tross alt over 7gb .

Edit: Sjekket VG sine bilder fra Xbox360 og nei de har ikke Nextgen content enablet virker det som.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Ehm du vet at til og med ett 7800GTX ikke greier å drive spillet ordentlig ? nVIDIA har sagt selv at dette er ett Nextgen spill. Nå er dette på PC da og ikke sikkert at Xbox360 versjonen har nextgen content. Er jo tross alt over 7gb .

Edit: Sjekket VG sine bilder fra Xbox360 og nei de har ikke Nextgen content enablet virker det som.

5871635[/snapback]

Testet nettopp demoen på 360, og jeg synes det var riktig så pent og spillbart. Frister å kjøpe! :)

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt spillet til PC, må si meg mektig imponert. Legend er prikken i-en.

Eneste som irriterer meg litt er at uten Next-Gen greiene så ligger frameraten på rundt 140-150, med Next-Gen så er den rett ned til rundt 40. Men det ser mektig imponerende ut :)

Kjører 2stk Opteron 252, 7900GT @ 500/1500, 2GB RAM

Lenke til kommentar
Jeg dro ned demoen fra Marketplace, er det bare meg eller har dette spillet litt framerate-issues?

5888375[/snapback]

Jeg merket ingenting da jeg spillte demoen på min Xbox 360 for 2 dager siden elns...

5888456[/snapback]

Jeg merker litt slowdown på Oblivion, men Tom Raider gikk da helt glatt.

Lenke til kommentar

Så da vil de se tilsvarende ut som på 360 da? Seff.kan man jo skru på AA of Af i hytt og gevær for xtra finish men ;)

Har lest at folk er skuffet over grafikken i dette spillet,men eg syns lokasjonene er meget flotte eg.Litt søtt med den vanneffekten på vår alles Lara også :love:

Grafikken passer ihvertfall spillet perfekt syns eg :)

Lenke til kommentar
Så da vil de se tilsvarende ut som på 360 da? Seff.kan man jo skru på AA of Af i hytt og gevær for xtra finish men ;)

Har lest at folk er skuffet over grafikken i dette spillet,men eg syns lokasjonene er meget flotte eg.Litt søtt med den vanneffekten på vår alles Lara også :love:

5888724[/snapback]

Må nesten bare være ærlig å si at det var et lite stikk av skuffelse at det ikke var noe "jiggle-physics" å spore hos Lara... men jeg antar at man som kvinnelig Indiana Jones-wannabe antagelig må bruke stram sports-bh for å beholde verdigheten. :p

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

5888724[/snapback]

Må bare være ærlig å si at det var et lite stikk av skuffelse at det ikke var noe "jiggle-physics" å spore hos Lara... men jeg antar at man som kvinnelig Indiana Jones-wannabe antagelig må bruke stram sports-bh for å beholde verdigheten. :p

5888822[/snapback]

Ja,okei! Kansje eg blei litt skuffet av det her også :whistle: Men, no er det bakenden vi vil se mest av heile spillet igjenom så :innocent: . Hadde gjort seg med "jiggle-physics" som du kaller det i cut-scenes,uten tvil :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...