Zappza Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei! Jeg hadde et Leadtek A6600GT TDH med 128mb ram til AGP. Dette fikk jeg feil med i mars og fikk bytta det inn til et helt nytt. Hvor mye kan jeg ta for det når jeg skal selge det nå? Takk for svar mvh Bjarte Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det kortet får du for rundt tusenlappen nytt. Så litt under 1k burde du vere fornøyd å få det for. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har lagt det ut for 800,-, burde jeg øke prisen? Det er jo så godt som nytt, har 20 bruks dager Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) 800 virker fornuftig synes eg. Brukt er brukt. Endret 3. april 2006 av Elendil Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Stemmer det Skal forøvrig ringe til Elkjøp og spørre om jeg kan bytte inn grafikkortet Betalte 1495,- for det ^^ Håper og enten få penga tilbake eller å få byttet til noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå