marmil1 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 kongen har nettopp dødd.. jeg er på vei til kloakken, men det er en dør jeg må åpne.. den er stengt og jeg trenger nøkkel for å åpne den.. jeg har en Iron key i Invetory men hvordan bruker man den ? :S videre er det 2 andre dører som jeg ikke kommer opp til... dette er rett etter at de "har laget en felle" håper dere skjønner.. sykt irriterende og bli sittende fast så tidlig på noe så idotisk... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det ska være en liten gang rett ved siden av kongen på høyre side... Jeg hadde litt problemer med å komme inn der selv,men med riktig timing på hoppingen går det Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Det er et hull i veggen rett bak keiseren, gå gjennom der, så inn døra og ned i kloakken. Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 jepp har fått med meg det.. men kommer ikke gjennom døren.. den er låst og kan ikke bli "picked" trenger med andre ord en nøkkel har en i invetory, men ingen ide om dette er den rette eller hvordan jeg bruker den. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 fikk du ikke noen nøkkel av kongen eller en eller annen?? Jeg kan ikke huske å ha problemer der..... Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 jeg har, som sagt, en nøkkel.. "Iron Key" Må jeg trykke en spesiell knapp for å bruke den? Høres veldig rart ut... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 man skal bare trykke use knappen på døren så skal det stå at man har brukt nøkkelen til å åpne den Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Mener du får en nøkkel av han som passer på keiseren når du snakker med ham etter angriperne er døde. Iron key er vel den som du tok fra den døde goblinen tidligere. en nøkkel brukes automatisk når du åpner døra der den passer. Første gangen får du beskjed om at nøkkelen brukes. Endret 3. april 2006 av TrondH86 Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 kanskje det ja........Det begynner å bli lenge siden jeg var på det stedet i spillet Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 ja stemmer fikk "iron key" av den døde goblinen.. han som jeg snakker med etter keiseren er død sier bare "no time for talk. We must hurry!" får ingenting av han... enormt frusterende, har hoppet rundt i en halvtime for å finne en luke eller ett eller annet rart.. er jeg nødt å begynne på nytt igjen nå? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Den må no ligge der ett eller annet sted Jeg vet hvor utrolig frustrerende det er å begynne på nytt Kanskje du kan loade fra før kongen ble drept?? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) ja stemmer fikk "iron key" av den døde goblinen..han som jeg snakker med etter keiseren er død sier bare "no time for talk. We must hurry!" får ingenting av han... 5862326[/snapback] Du har vel allerede snakket med ham da? Han sier iallfall at du skal gå ned i kloakken, og gir deg en nøkkel. Blir det for ille har du sikkert en autosave fra før du gikk gjennom forrige dør. Tror ikke den lagrer etter det, men ikke helt sikker. Edit: Nei, så festlig. Også 200 da gitt. Endret 3. april 2006 av TrondH86 Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 hmm godt mulig han skal si det, men har ihvertfall ikke fått noen nøkkel.. har heller ingen load's før kongen ble drept.. kanskje det ligger noe på bakken et sted? :S Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 off topic: gratulerer TrondH86 din 200 melding Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 det virker veldig usannsynlig at han vakten har sluppet den ett sted Men man vet jo aldri Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 reroll!, tar jo ca 30 sek å komme dit. du skal få en nøkkel av baurus etter kiseren er død Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 okei reloader da.. men har ikke savet før sånn helt i begynnelsen, oversavet nettopp den savingen før.. typisk ! Lenke til kommentar
marmil1 Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 jepp... nå har jeg kommet forbi det heldigvis takker for gode råd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå