Gå til innhold

TES: Hva gjør jeg nå? Sitter helt fast tidlig i spillet

Anbefalte innlegg

kongen har nettopp dødd.. jeg er på vei til kloakken, men det er en dør jeg må åpne.. den er stengt og jeg trenger nøkkel for å åpne den..

jeg har en Iron key i Invetory men hvordan bruker man den ? :S

videre er det 2 andre dører som jeg ikke kommer opp til...

dette er rett etter at de "har laget en felle"

håper dere skjønner.. sykt irriterende og bli sittende fast så tidlig på noe så idotisk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp har fått med meg det.. men kommer ikke gjennom døren..

den er låst og kan ikke bli "picked"

trenger med andre ord en nøkkel

har en i invetory, men ingen ide om dette er den rette eller hvordan jeg bruker den.

Lenke til kommentar

Mener du får en nøkkel av han som passer på keiseren når du snakker med ham etter angriperne er døde. Iron key er vel den som du tok fra den døde goblinen tidligere.

en nøkkel brukes automatisk når du åpner døra der den passer. Første gangen får du beskjed om at nøkkelen brukes.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

ja stemmer fikk "iron key" av den døde goblinen..

han som jeg snakker med etter keiseren er død sier bare "no time for talk. We must hurry!" får ingenting av han...

enormt frusterende, har hoppet rundt i en halvtime for å finne en luke eller ett eller annet rart..

er jeg nødt å begynne på nytt igjen nå?

Lenke til kommentar
ja stemmer fikk "iron key" av den døde goblinen..

han som jeg snakker med etter keiseren er død sier bare "no time for talk. We must hurry!" får ingenting av han...

5862326[/snapback]

Du har vel allerede snakket med ham da? Han sier iallfall at du skal gå ned i kloakken, og gir deg en nøkkel.

Blir det for ille har du sikkert en autosave fra før du gikk gjennom forrige dør. Tror ikke den lagrer etter det, men ikke helt sikker.

Edit: Nei, så festlig. Også 200 da gitt. :p

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...