Gå til innhold

Kan jeg ta noen badges?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gjør som meg, jeg spilte karkand. gjemte meg utafor hotel bak en bygning og fikk en kompis til å komme og la meg drepe han 7 ganger. Og vips fikk jeg det. Eneste badget jeg slet med og hata det. Derfor valgte jeg den løsningen

5690958[/snapback]

expert explosives er vel så og si umulig med 37 kills. eneste måte er statpadding

5865421[/snapback]

Juksing med stats har du tydeligvis erfaring med. Når du allikevel har jukset til deg knivbadges spiller det liten rolle hvordan du får de andre.

Hva skal du egentlig med de badgene? Blir du mer populær med dem eller?

Lenke til kommentar
expert explosives er vel så og si umulig med 37 kills. eneste måte er statpadding

5865421[/snapback]

Det er iallefall blitt betydlig vanskeligere etter patch. Men skal nok gå vis du stikker på en EA server, med lite folk, lang runde. Og har flaksen med seg.

Lenke til kommentar

Hvorfor lager du en dum post om dette på forumet når du bare kan se innpå statsen din på bf2s.com hva som skal til for å ta badgene, og hva du mangler for å ta de. Hvis dette er kun spam og du bare prøver å "briefe" med statsen din, er det i så fall ingenting å "briefe" over.

Endret av kristoffer88
Lenke til kommentar
Juksing med stats har du tydeligvis erfaring med. Når du allikevel har jukset til deg knivbadges spiller det liten rolle hvordan du får de andre.

Hva skal du egentlig med de badgene? Blir du mer populær med dem eller?

5868361[/snapback]

Nei, er du helt n00b eller?

Du får bedre skills!1!

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar
herregud a, briefer ikke. Nørder ass. Kanskje noe jeg hadde oversett da idioter. Herregud ass. Og simma89. DU LIKER MAREN. MEEEEEEEEEEE

5876892[/snapback]

Dæven, du er så SYNNSYKT TØFF!!!111111111

Bare glad du ikke fikk plass i vår klan jeg. :nei:

Lenke til kommentar
herregud a, briefer ikke. Nørder ass. Kanskje noe jeg hadde oversett da idioter. Herregud ass. Og simma89. DU LIKER MAREN. MEEEEEEEEEEE

5876892[/snapback]

Dette var saklig. :roll:

Det er ikkje så vanskelig å sjå kva slags bagder du mangler vel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...