Schnickaschnicka Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har tatt alle jeg kommer på. Er det noen flere jeg kan ta: http://bf2s.com/player/mathiasfb89/ Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) vet SF AT og vet SF Engineer er de første jeg ser... ellers kan man jo lltid ta pruple heart gold, silver og bronze star kan jo snart ta Legion of Merrit også Endret 3. april 2006 av Bruker_Wilhelm Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Expert explosivs. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 expert explosives er vel så og si umulig med 37 kills. eneste måte er statpadding Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 gjør som meg, jeg spilte karkand. gjemte meg utafor hotel bak en bygning og fikk en kompis til å komme og la meg drepe han 7 ganger. Og vips fikk jeg det. Eneste badget jeg slet med og hata det. Derfor valgte jeg den løsningen 5690958[/snapback] expert explosives er vel så og si umulig med 37 kills. eneste måte er statpadding 5865421[/snapback] Juksing med stats har du tydeligvis erfaring med. Når du allikevel har jukset til deg knivbadges spiller det liten rolle hvordan du får de andre. Hva skal du egentlig med de badgene? Blir du mer populær med dem eller? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 expert explosives er vel så og si umulig med 37 kills. eneste måte er statpadding 5865421[/snapback] Det er iallefall blitt betydlig vanskeligere etter patch. Men skal nok gå vis du stikker på en EA server, med lite folk, lang runde. Og har flaksen med seg. Lenke til kommentar
weliiiss3245 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hvorfor lager du en dum post om dette på forumet når du bare kan se innpå statsen din på bf2s.com hva som skal til for å ta badgene, og hva du mangler for å ta de. Hvis dette er kun spam og du bare prøver å "briefe" med statsen din, er det i så fall ingenting å "briefe" over. Endret 4. april 2006 av kristoffer88 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Juksing med stats har du tydeligvis erfaring med. Når du allikevel har jukset til deg knivbadges spiller det liten rolle hvordan du får de andre.Hva skal du egentlig med de badgene? Blir du mer populær med dem eller? 5868361[/snapback] Nei, er du helt n00b eller? Du får bedre skills!1! Endret 5. april 2006 av Zevs. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 herregud a, briefer ikke. Nørder ass. Kanskje noe jeg hadde oversett da idioter. Herregud ass. Og simma89. DU LIKER MAREN. MEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 herregud a, briefer ikke. Nørder ass. Kanskje noe jeg hadde oversett da idioter. Herregud ass. Og simma89. DU LIKER MAREN. MEEEEEEEEEEE 5876892[/snapback] Dæven, du er så SYNNSYKT TØFF!!!111111111 Bare glad du ikke fikk plass i vår klan jeg. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 herregud a, briefer ikke. Nørder ass. Kanskje noe jeg hadde oversett da idioter. Herregud ass. Og simma89. DU LIKER MAREN. MEEEEEEEEEEE 5876892[/snapback] Dette var saklig. Det er ikkje så vanskelig å sjå kva slags bagder du mangler vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg