Gå til innhold

Neon Genesis Evangelion - Diskusjon! -SPOILERS!-


Anbefalte innlegg

En ting jeg lurer på...

Evangelion'ene har jo sjelen til mødrene av de forskjellige pilotene. Hvilken sjel er det Unit 00 har??

6177241[/snapback]

 

Samme som Rei tror jeg, altså moren til Shinji. Men akkuratt som rei så virker det ikke som om den har så avansert sjel å skryte av...

 

Er også enig i at NGE må være den beste anime-serien. Men de siste to episodene er fantastisk kjedelige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
En ting jeg lurer på...

Evangelion'ene har jo sjelen til mødrene av de forskjellige pilotene. Hvilken sjel er det Unit 00 har??

6177241[/snapback]

 

Samme som Rei tror jeg, altså moren til Shinji. Men akkuratt som rei så virker det ikke som om den har så avansert sjel å skryte av...

 

Er også enig i at NGE må være den beste anime-serien. Men de siste to episodene er fantastisk kjedelige.

7415899[/snapback]

 

Håper virkelig du ikke sikter til de to nye siste episodene, De er veldig, veldig gode.

 

Hvis det er noen her som kna forklare hva som skjer under dette ritualet i siste episode så hadde det vært fint. Har sett den mange ganger, men har enda ikke skjønt alt.

 

Og så, har jeg hørt rykter om en ny NGE film til neste år. Andre som har det? Plz! Si dette er sant... :yes:

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på...

Evangelion'ene har jo sjelen til mødrene av de forskjellige pilotene. Hvilken sjel er det Unit 00 har??

6177241[/snapback]

 

Samme som Rei tror jeg, altså moren til Shinji. Men akkuratt som rei så virker det ikke som om den har så avansert sjel å skryte av...

 

Er også enig i at NGE må være den beste anime-serien. Men de siste to episodene er fantastisk kjedelige.

7415899[/snapback]

 

Håper virkelig du ikke sikter til de to nye siste episodene, De er veldig, veldig gode.

 

 

Hvis det er noen her som kna forklare hva som skjer under dette ritualet i siste episode så hadde det vært fint. Har sett den mange ganger, men har enda ikke skjønt alt.

 

Og så, har jeg hørt rykter om en ny NGE film til neste år. Andre som har det? Plz! Si dette er sant... :yes:

7548067[/snapback]

 

Snakker nå om de to episodene som er stort sett hvitt med irriterende tekst over skjermen og diverse hyling og spørsmål som stilles om og om igjen. Har ikke sett noe utenom den originale serien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Okey, håper at dere har fått med dere releasen av de nye NGE filmene som kommer...

Finner ikke ord for hvor mye jeg gleder meg!

 

Rebuild of Evangelion - Link til Wikipedias artikkel om RoE

- RoE vil bestå av 4 deler

- De fire første vil bli en gjenfortelling av den originale serien, med nye scener etc.

- Den siste filmen vil være en helt ny slutt til serien

- Hideaki Anno vil stå for hele prosjektet, heldig vis ;)

- Den første filmen kommer, sommeren 2007, den andre, Januar 2008, de to siste, sommeren 2008

 

Denne serien her er noe av det beste som noen sinne har blitt lagd, imo.

Tok helt pusten fra meg første gangen jeg så EoE...

Dette gleder vi oss til!

 

:fun:

Endret av Zathardor
Lenke til kommentar

Jeg synes serien var veldig bra. De to siste episodene tok opp mange av de mentale problemene Shinji hadde slitt og han fant en løsning til slutt. Allikavel var det en for brå slutt på serien. Så jeg ble veldig glad da jeg så Death and Rebirth. En verdig slutt på den beste animeen jeg har sett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...