Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen ved oppstart

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte min maskin for 1 år siden, men den har alt begynt å fuske :mad:

For noen dager siden begynte det å dure og bråke i power supplyen min, (vifte?), og nå har det kommet så langt at jeg får bluescreen ved oppstart.

Da jeg restarter den etter å ha fått bluescreenen kommer det opp et svart vindu med masse skrift: " Vi beklager problemet, men windows klarte ikke å starte uten problemer. Det kan være p.g.a nylige program eller maskinvare endringer" - hvertfall noe i den duren.

Derfra kan jeg kjøre maskinen i safe modus, og da kommer den inn i windows. Derfra velger jeg systemgjennopretting som hjalp den første gangen jeg prøvde det. Nå, noen dager seinere får jeg bluescreen også etter systemgjennoimppretting.

En kompis av meg nevnte at det kunne være maskinvare som har fått seg litt juling, men jeg har ALDRI mistet den (Kan ha skjedd noe i forbindelse med frakt? )

Pc'n kjøpte jeg fra Dell. Jeg har sendt en mail til dem også, men av erfaring så virker det som om man får fortere svar her :)

Jeg har en god del bilder og slikt jeg ikke har tatt backup av, så jeg er takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
putt i windows xp cd'en og slett partisjonene og lag ny!

kort sagt systemgjenopretting, den du finner inne på pc'en funker dåååååååårlig!

5936879[/snapback]

Du har selvsagt belegg for denen bastante påstanden? Systemrestore fungrere utmerket, forutsatt at det er systemet som er årsak til problemet. System restore klarer ikke føre hardware tilbake til tidliger stadiet av "working".

Lenke til kommentar
putt i windows xp cd'en og slett partisjonene og lag ny!

kort sagt systemgjenopretting, den du finner inne på pc'en funker dåååååååårlig!

5936879[/snapback]

Du har selvsagt belegg for denen bastante påstanden? Systemrestore fungrere utmerket, forutsatt at det er systemet som er årsak til problemet. System restore klarer ikke føre hardware tilbake til tidliger stadiet av "working".

5937007[/snapback]

for å si det sånn, så prøvde jeg det der 2 ganger før jeg gav opp...det hjalp meg ingenting det der akkurat!

det kan godt hende at dette fungerer på andre sine pc'er men jeg snakker bare av egen erfaring og dette funket ingenting for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...