haarod Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg leter etter en boks med hele Ringenes Herre trilogien på norsk. Gjerne fra nettbutikk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Norsk tekst, men avskyelig svensk omslag på cdon.com :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Når jeg så topic så tenkte jeg at dette skulle bli lett, men det ser ikke ut til at de har den verken på cdon eller dvdhuset...Jeg kjøpte den for et år siden, men hadde nå trodd de hadde den enda. De har den bare med engelsk undertekst dessverre... Hmm...men det skal da være mulig å få tak i denne i Norge. Jeg skal si ifra om jeg finner den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dra på Platekompaniet eller Free Record Shop og se der. De har den sikkert (til en stygg pris, selvsagt). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Er derfor jeg gjerne vil finne den på nett. Jeg trodde også dette skulle være piece of cake, men var ikke det. Svensk boks er uaktuelt! Takk for at dere prøver Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Dra på Platekompaniet eller Free Record Shop og se der. De har den sikkert (til en stygg pris, selvsagt). 5862152[/snapback] Stygg pris på Platekompaniet? De har da solgt den der for mindre enn 500 kroner husker jeg, men det er en stund siden. Er det så viktig med denne ekstra pappen rundt de 3 filmene? Du kan jo kjøpe de separat og spørre i butikken om du bare kan kjøpe pappen rundt for en 20-kroning eller noe? Vet ikke om det går, men kunne jo vært en mulighet. Lenke til kommentar
kjetil_b Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg kjøpte denne pakken på Platekompaniet. Betalte 500. Var noen måneder siden da. Synes det var verdt omslaget! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Uansett er det latterlig at man får extended filmene en og en for en knapp hundrings her og der, mens man må betale det dobbelte for å få en papp-dingsebums til å dekke over smørja. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg kjøpte denne pakken på Platekompaniet. Betalte 500. Var noen måneder siden da. Synes det var verdt omslaget! 5862968[/snapback] Jeg betalte 1200,- for min, like etter at den hadde kommet i salg. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg kjøpte denne pakken på Platekompaniet. Betalte 500. Var noen måneder siden da. Synes det var verdt omslaget! 5862968[/snapback] Var de extended? Ser at extended filmene ligger på 200,- på cdon.com, mens de ligger på 400 på dvdhuset.no. På cdon har de ikke alle i extended da Skal stikke innom en platebutikk en av de nærmeste dagene jeg, så kommer jeg tilbake her for å si om jeg finner noe og evt. pris. EDIT: Ser de har den på play.com for 30£ som ikke var gærn't (er bare engelsk tekst selvfølgelig, men hvis det er mye å spare går jeg heller for den) Endret 3. april 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har sett at de har den på El-kjøp for ca .500-600 kr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) http://www.videonova.no/index.cgi?pid=68533 <-- videonoava til 500 doh det var uten norsk tekst Endret 4. april 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har sett at de har den på El-kjøp for ca .500-600 kr 5863703[/snapback] Det må sjekkes. Takk. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva skal du med filmene? Bøkene er mye billigere, mye bedre og mye billigere! Kjøp boka du så slipper du å kaste bort prnger på makkverket til Jackson. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hva skal du med filmene? Bøkene er mye billigere, mye bedre og mye billigere! Kjøp boka du så slipper du å kaste bort prnger på makkverket til Jackson. 7632950[/snapback] Og poenget med denne bumpen var? Hvorfor velge mellom to goder når du kan få begge?, sier nå jeg. Dessuten sliter du tydeligvis med å finne argumenter, siden du må nevne "mye billigere" to ganger i samme setning. Endret 3. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg