ehs5 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg undres over hvordan de slo igjennom med Vær Vaak Under Dobbeldyhn uten å ha platekontrakt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jaaa endelig akn man få jobb hos TordCompany Noen som vil bli fotograf? Man må ha 6mpix kamera da, jeg har bare 5 Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Gi's Trio får min stemme hvis de blir med på MGP jr... Kanskje til og med 2 stemmer Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 - Det hele startet med Live og Tord, så fikk vi med oss Vilde når de var på besøk til besteforeldrene våre. Der ble sangen skrevet! Jeg knekker sammen av latter! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva mener de egentlig med at de har slått igjennom? Har de hatt "konsert" for familien, eller hva? Lenke til kommentar
karryboh Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Dette var virkelig moro :!: Går det ikke ann å høre hele sangen? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det en spøk, eller er de seriøse? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tord er alltid seriøs - uansett hvor tåplige prosjektene hans måtte virke... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det en spøk, eller er de seriøse? 6031594[/snapback] Jeg tror det er mange her som har stilt seg selv akkurat det spørsmålet, uten å få noe svar. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det en spøk, eller er de seriøse? 6031594[/snapback] Jeg tror det er mange her som har stilt seg selv akkurat det spørsmålet, uten å få noe svar. 6031616[/snapback] Tord er vel medlem her på forumet, men han truer bare med harde fengselstraffer og lignende hvis noen "sarkastisk" sier at han ikke kan være særiøs eller tuller med "firmaet" hans. På meg virker han som en veslevoksen unggutt - og de av det slaget pleier alltid å være seriøse med det de driver med. Han blir nok noe stort en dag skal du se Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 En dag da jeg lastet over alle sangene mine på PC-en til iPoden min, skjedde det noe skrekkelig: Jeg satt og lasta over sanger, men jeg ble utålmodig, så jeg bare kasta over alle sangene over. Senere på kvelden da jeg skulle høre på dem satt jeg på en sang. Da den var ferdig går jo den automatisk til neste. Og gjett hvilken sang som var neste? ... Jo, det var "smakebit fra Gi's Trio". Du kan jo tro jeg skvatt. Den "smakebiten" er jo sånn man lager på keyboard, som er lagret på keyboardet fra før. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hahaha, for noen syke greier! xD Om de gir ut cd, skal jeg faenmeg kjøpe en for phun! :!: Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Når jeg trykker på linken må jeg skrive inn username og password. Jeg kommer ikke inn Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Når jeg trykker på linken må jeg skrive inn username og password. Jeg kommer ikke inn 6033291[/snapback] Du har sikkert sagt noe støtende til Tord, også har han stengt deg ute Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 faen at han har stengt sia. Tord er jo rå Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du har sikkert sagt noe støtende til Tord, også har han stengt deg ute 6034213[/snapback] Hysj, han kan høre deg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Noen som vet om de deltok i mgp. jr? Tror jeg skal kjøpe en CD når den tid kommer, til den nette sum av 400 kr fra Tord Company. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) De deltok ikke i MGP.JR. Dessverre. :\ Endret 4. mai 2006 av mads89 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 De deltok ikke i MGP.JR. Dessverre. :\ 6042516[/snapback] Med en slik slaker de hadde klar? Etter den smakebiten regnet jeg med de var klar for MGP.JR jeg ass. Gått og banget den smakebiten på alle annlegg jeg har funnet ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå