sim Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kanskje det ikke har gått opp for fyren enda, men han kunne jo tjent seg søkkrik på alle nerdene som sitter her inne. Sikkert mange her som hadde brukt 100 kroner på en CD bare fordi den var über-teit ;p Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Knis. Jeg har lest teksten og.. jeg har tro på dette. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kanskje det ikke har gått opp for fyren enda, men han kunne jo tjent seg søkkrik på alle nerdene som sitter her inne. Sikkert mange her som hadde brukt 100 kroner på en CD bare fordi den var über-teit ;p 5862888[/snapback] Glint og LarsP. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) He's back, baby! Kvelden ble med ett så mye bedre. "Kopiering eller bruk av sanger/tekster uten tillatelse medfører straff." Endret 3. april 2006 av Lord Swag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Kanskje det ikke har gått opp for fyren enda, men han kunne jo tjent seg søkkrik på alle nerdene som sitter her inne. Sikkert mange her som hadde brukt 100 kroner på en CD bare fordi den var über-teit ;p 5862888[/snapback] Glint og LarsP. 5864033[/snapback] Og hvis de melder seg på MGP Jr, fredrikrb. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fy faen for ett pågangsmot da :!: Skulle ikke vert lov Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hahaha, for en gutt dette er! Ser at han skriver at han har webdesign på hobbyer på siden....Tror han burde lære seg noe om webdesign istede for å bruke ferdig designa sider på gratis sider! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ahaha! Tror dere at de tar spillejobber? Gi's Trio ... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ahaha! Tror dere at de tar spillejobber? 5864535[/snapback] Det hadde jo vært toppen. Koster sikkert en hel del, da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Funker fett som ringetone. Gi__s_Trio_ringetone.mp3 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) - Bandet er oppkalt etter Guy Krogh. (Gi) Omg. <-- Guy Krogh Endret 4. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Gi's Trio featuring DJ Stalin = DRØMMESAMARBEIDET <3<3<3 Lenke til kommentar
ostov Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 La de folka til msn'en min. Skal se om jeg får noe ekstra previews. Dere må gjøre det samme så tror de at de har noen fans Lenke til kommentar
smaddox Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 lol... is this boy for real?? den websiden ER en spøk ikke sant? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ahh... Tord og alle hans påfunn Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 lol... is this boy for real?? den websiden ER en spøk ikke sant? 5865960[/snapback] Nei, det er faktisk helt seriøst. Jeg snakket med "Gi's Trio" på MSN i stad (snakket nok med Tord, kjente igjen den veslevoksne tonen), men klarte ikke å lure ut et lydklipp av deres praktfulle stemmer. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Neon som har lagt merke til at hun første jenten garantert er søsteren hans? Altså Tord har støtt fra seg alle sine venner ved å prøve å selge de overprisede "varene" sine så nå sitter han igjen med en søster og en halvsøster. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Neon som har lagt merke til at hun første jenten garantert er søsteren hans? Altså Tord har støtt fra seg alle sine venner ved å prøve å selge de overprisede "varene" sine så nå sitter han igjen med en søster og en halvsøster. 5866196[/snapback] Tord K. B & Live K.B. nok søsken, ja. "Det hele startet med Live og Tord, så fikk vi med oss Vilde når de var på besøk til besteforeldrene våre" -- Jeg anbefaler alle å legge ham til på MSN, meget kul kar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå