Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Mine damer og herrer, la meg introdusere bandet som snart vil befinne seg pa toppen av VG-lista og alle andre lister av betydning: Gi's Trio! Dette bandet bestar av mannen vi alle elsker, Tord (det stemmer, fra Tord Company) og 2 jenter pa 12 ar. Litt info om bandet finner vi pa hjemmesiden deres, GisTrio.tk. Her kan vi blant annet lese at: - Sangen vi slo gjennom med heter “ Vær vaak under dobbeldyhn” ! - De har tenkt å produsere CD så snart de får platekontrakt. - De har tenkt å melde seg på melodi grand prix junior, for å først bli litt mer kjent! Dette blir spennende, folkens! Vis din support! Endret 3. april 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Den lille jævelen kommer sikkert til å selge CDene på Tord Company til 400kr stk. Herlig smakebit! Ga mersmak. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ååååeh, for vi ikke høre sangen da? Fikk bare en smakebit på 30 sek jeg:( Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Aiai. Virker som kvalitets musikk! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Sangen var ikke akkurat bra, men viste helt klart potensiale. Hvem produserer dette bandet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Sangen var ikke akkurat bra, men viste helt klart potensiale. Hvem produserer dette bandet? 5861866[/snapback] Tord Company Records, antar jeg. Lenke til kommentar
sigz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hahaha! Så vilt bra band. Virkelig flott sang de har. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Takk for at du informerte meg om det. Trodde det var stille fra Tord-fronten nå, jeg, men nå kommer han jammen tilbake Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Herregud som jeg skvatt når den gyselige musikken kom på i bakgrunnen. Jeg vet forresten hva slags "instrument" som er brukt, kjenner igjen den grusomme lyden fra et leke-keyboard lillebroren min hadde slengende rundt her for et par år siden. Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske Tord og de to ripsene lykke til - dere trenger det. Endret 3. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Haha, tilogmed jeg kunne spilt keyboard bedre enn det. Og det sier litt! Gleder meg til de gir ut cden. Aner jeg likhet med vår alles Zanger Bob?! Kommer de seg til hans nivå, tar det nok helt av. Om ikke lenge dominerer Gi's Trio verdens musikkmarked. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) <meta name="description" content="Det populre norske bandet Gis Trio. Her kan du hre vaar musikk og lese tekstene. www.GisTrio.TK!"><meta name="keywords" content="band, foto-tkb, gis trio, live, new, norsk, tord company, trio"> Endret 3. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 For de som vil laste ned smakebiten for a bruke som ringetone, eller bare ha en kickass sang pa PCen: http://www.freewebs.com/gis-trio/Gi's%...%20smakebit.wma Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hahahahah! Jeg ler meg ihjel XD Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 - De har tenkt å produsere CD så snart de får platekontrakt. Tar sin tid om de ikke skal gi den ut på Tord Company Records kan jeg tro Veit jeg kommer til og kjøpe skiva når/vist den kommer Tord Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Navn: Tord K. B Alder: 15 Sivil status: Privat Bor: Trondheim Status i Gi's Trio: Tekstforfatter og sanger Hobby: Fotografering, band og webdesign Har han gitt opp nettbutikker? Endret 3. april 2006 av SoloX Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Så innerst forjævelig den sangen der var.. Akkurat passe for en gjenomsnittelig vglista låt med andre ord! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 dødsbra greier. tord <3 jeg vil forhåndsbestille plata. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vet dere hvem han er eller no? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Vet dere hvem han er eller no? 5862809[/snapback] Han startet en grovt overpriset og svært dårlig laget webshop som ble lagt ut på forumet, og siden det har vi alle elsket ham for den herlige innstillingen og det unektelige talentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå