Gå til innhold

Norges nye artistspirer - Gi's Trio

Anbefalte innlegg

Mine damer og herrer, la meg introdusere bandet som snart vil befinne seg pa toppen av VG-lista og alle andre lister av betydning: Gi's Trio!

Dette bandet bestar av mannen vi alle elsker, Tord (det stemmer, fra Tord Company) og 2 jenter pa 12 ar. Litt info om bandet finner vi pa hjemmesiden deres, GisTrio.tk. Her kan vi blant annet lese at:

- Sangen vi slo gjennom med heter “ Vær vaak under dobbeldyhn” !

- De har tenkt å produsere CD så snart de får platekontrakt.

- De har tenkt å melde seg på melodi grand prix junior, for å først bli litt mer kjent!

Dette blir spennende, folkens! Vis din support!

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud som jeg skvatt når den gyselige musikken kom på i bakgrunnen. Jeg vet forresten hva slags "instrument" som er brukt, kjenner igjen den grusomme lyden fra et leke-keyboard lillebroren min hadde slengende rundt her for et par år siden.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske Tord og de to ripsene lykke til - dere trenger det.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Haha, tilogmed jeg kunne spilt keyboard bedre enn det. Og det sier litt! Gleder meg til de gir ut cden.

Aner jeg likhet med vår alles Zanger Bob?! Kommer de seg til hans nivå, tar det nok helt av. Om ikke lenge dominerer Gi's Trio verdens musikkmarked.

Lenke til kommentar
<meta name="description" content="Det populre norske bandet Gis Trio. Her kan du hre vaar musikk og lese tekstene. www.GisTrio.TK!">

<meta name="keywords" content="band, foto-tkb, gis trio, live, new, norsk, tord company, trio">

:green:

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...