C@sh Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vell, det har seg sånn at her om dagen så tok lydkortet mitt kvelden. Så før jeg får kjøpt meg nytt så tenkte jeg at jeg skulle bruke det integrerte. Men problemet er altså, som tittelen sier, at jeg bare får lyd i den ene høyttaleren. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Kablene er kansje litt slitt? Prøv å rikkle på pluggen eller ledningen. Evt. så kan du jo titte inne på volumkontroll på pcen, og se om balansen er blitt stilt på. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Nå sier ikke du så mye om hvilket lydkort du har på hovedkortet, så da bare tar jeg meg en vill gjetting.. Jeg hadde nemlig det problemet at når jeg brukte hodetelefonutgangen på shuttlen min (Sånn dings frempå) så måtte jeg av og til koble dei til og fra igjen for at det skulle fungere. Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Kablene er kansje litt slitt? Prøv å rikkle på pluggen eller ledningen. Om du tenker på kablene til høyttalerene så er det ikke de det er noe galt med. Høyttalerne funker f.eks når de er koblet til iPod'en min. Evt. så kan du jo titte inne på volumkontroll på pcen, og se om balansen er blitt stilt på. Ikkenoe galt med volumekontrollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå