Gå til innhold

Hva skjedde med AMD?

minimum payne

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-09-27 23:51, skrev Kjetil Lura:

Quote:

Caveman skrev (2002-09-27 20:24):

skjønner ikke hvor du får at de blir så varm ifra. mener du rundt 48C på en athlon xp 2000+ etter 2 timer FS2002 er mye så begynner jeg å lure.

Hvor eg har det ifra, Leser du ikke testene og postene her inne, De fleste som har problemer med varme er dem som har amd. Har ikke noe imot amd, Men de må gjøre noe med varmen. Håper de blir mye bedre enn det de er idag.

vel de fleste her inne har ikke problemer med varmen, de bare tror at 50C er for høyt...noe det ikke er for en amd cpu. vel jeg skjønner det egentlig ikke jeg har en helt vanlig taisol kjøler uten AC...min cpu kryper aldri høyere enn 50C, på mitt msi kort leses også tempen inne i fra cpu selv. jeg har to kabvifter som kjører på ett lavt turntall. romtemp på rundt 25C tipper jeg. før kjørte jeg med en mye svarkere vifte som ikke var beregnet på Athlon Xp 2000+, da kjørte den på rundt 60C , men jeg hadde ikke noe problemer det i det hele tatt. er det bare meg som har det sånn eller?

edit: jeg vil bare legge til at pc produsenten REC tester sine amd maskiner hard inne i ett rom på 40C før de selger maskinene....

[ Denne Melding var redigert av: Caveman på 2002-09-28 11:58 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjennomgående er det ikke noe problem nei, men hvis du ikke har fått med deg at mange har hatt trøbbel med det har du sovet i timen.

Den andre (og kanskje viktigere) biten med en heatspreader er at den beskytter core'n mot å bli knust... noe som også mange har opplevd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...