asad Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Er innom en svensk side en gang iblant, den heter bay et eller annet. Det som da skjer er at pcen henger seg helt, umulig å få respons. Bruker denne siden noen spesielle plu-ins eller noe som forårsaker dette? Det skjer kanskje andre steder og, men jeg har ikke hatt pcen så lenge, så jeg vet ikke... dere vet hvilken side jeg mener Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bare slutt å gå på den siden, da er jo problemet løst.... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 ...eller fortell hvilken side det gjelder så vi kan prøve selv. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Bare slutt å gå på den siden, da er jo problemet løst.... 5863002[/snapback] Hvordan løser det seg av at jeg ikke går inn på den?Hvor er logikken her? Snakker om piratbay...det har hvertfall skjedd 2-3 ganger idag, noe som ikke kan være et sammentreff. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Snakker om piratbay...det har hvertfall skjedd 2-3 ganger idag, noe som ikke kan være et sammentreff. 5863253[/snapback] Den ja. Jeg er ikke så ofte på den siden, men har ikke opplevd noen heng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå