EmmJay Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Konsollen er ikke gammel, men likevel befinner jeg meg for andre gang i de nord-franske landsbyene sommeren 1944. Det er bare litt mindre seriøst denne gangen. Les mer Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Det utvikler kunne holdt seg for gode til, var å smøre ut hvor mange oppdrag spillet innehar og hva de heter med en gang du skal til å starte historiedelen. Jeg hater slikt, og det er noe av grunnen til at jeg aldri nevner ting som antall oppdrag eller hvor lenge et spill varer i mine omtaler. Spill handler ikke om å komme seg igjennom dem, det handler om all underholdningen som skjer mellom et startpunkt og sluttpunkt, og da finner jeg det forstyrrende at jeg enten skal bli sittende å se på klokken eller telle antall resterende oppdrag mens jeg spiller det. Dette avsnitter er jeg helt enig i. Hater å vite hvor lenge det er igjen til slutten, det er virkelig ikke det et spill handler om. Endret 4. april 2006 av Polar Pål Lenke til kommentar
Tim Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Når jeg setter i spillet sier den at jeg må skifte til PAL60, mulig det er PAL50. Men jeg finner ikke noe sted å gjøre dette på... Er ikke på display settings som maskinen sier at jeg skal gå til. HELP?! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 er det virklig ingen som har spilt dette spilleT? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 I 360 Dashboardet går du til System - Console settings. Manualer er kjekk å ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg