Søppelsveitt Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei. Mener å huske fra mine dager som snowboardfrelst at det fantes Dragon- snowboard. Nå finner jeg bare googles med kjappe søk. Jeg trenger et nytt brett og jeg vil sjekke ut Dragon og evt. Lib Technologies. Ønkser info om begge og hvor det eventuelt kan kjøpes brukt, billig eller til en overkommelig pris. Takker for svar. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Tror aldri Dragon har laget noe annet enn googles. Domenet de har hatt så lenge jeg kan huske er dragonoptical.com Ellers vet jeg ikke hvor man får kjøpt lib tech brett brukt, sorry. Endret 3. april 2006 av dub Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei.Mener å huske fra mine dager som snowboardfrelst at det fantes Dragon- snowboard. Føler meg ganske sikker på at det var et brett med Dragon klistremerke du husker. De har aldri laget brett med det navnet. Billige brett? Kjøp fjorårets modeller i starten av sesongen. Da får du gjerne 40% avslag på ubrukte brett. Brukte brett er bare tull, da det ikke er noe ''pop'' igjen i brettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå