Gribuz Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Endelig har fått tak i dette kabinettet, etter en stund med sorry UTSOLGT er det endelig i hus. Var i Komplett i møllergata i dag men der hadde de ingenting. Så fant jeg det utrolig nok hos IQDATA i møllergata 9 rett bortenfor komplett YESS. Der har de mye stesj hvis det er noen som trenger en databutikk i Oslo. De har forresten like priser som Komplett et lite tips bare Vet ikke om det er flere som har opplevd det men er det ikke mye folk hos Komplett rundt Lunch og etter Jobb hehe _________________ Telenor ADSL 704/128 ( NGT etter Jul ) --------------------------- Go away or i'll replace you with a very small shell script --------------------------- [ Denne Melding var redigert av: Gribuz på 2002-09-27 18:28 ] Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Ja Matrix er et mye tøffer kabinett enn dragon.. har nettop bygd en pc med blått matrix.. og det var en del tøffere enn mitt dragon. Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Har også febrilsk prøvd å få tak i svart matrix før warpzone... Må jo ha noe å pakke inn mine nye PC-deler i... Winner er også meget kul, men klarte å finne en Matrix til slutt jeg og =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå