Zer0z Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hei. Jeg har fått taki meg et lian li PC61. Så skal jeg på tg, å da skal jeg ha med meg alle diskene mine nedover dit. For å få det, trenger jeg den brønnen som følger med kabinettet når man kjøper de. Er det noen som vet hvor man får kjøpt de? eller vet av noen som har en ?: slik ser den ut. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvorfor ikke bare lage selv? slik Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Har kunne laget en selv, men er mye kjekkere med orginalutstyr dessuten har jeg ikke noe jeg kan lage det av, untatt å ta materiell fra skolen da. gidder du å mekke .skp fil av den du lagde der ? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har kunne laget en selv, men er mye kjekkere med orginalutstyr dessuten har jeg ikke noe jeg kan lage det av, untatt å ta materiell fra skolen da. gidder du å mekke .skp fil av den du lagde der ? 5862119[/snapback] Joda, har fila på maskin Kan sende den til deg Bare legg meg til på msn (adr står i profil ) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 se om noen av disse passer: http://www.microplex.no/category.aspx?cat=98&mcat=c98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå